MorT-3gutter Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har lyst til å lage kalendere i julegaver. Er det noen som vet av noen forhandlere på dette????
FuriLaks Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Vil tro at de fleste fotoforhandlere har tilbud om dette. Fotoknutsen og fotolabo, har også hørt om at libroklubben har.
MorT-3gutter Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 OK, skal sjekke litt! Er ikke så inne på dette med fotobestilling over internett.
Fire småtroll Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Har surfet endel rundt og tittet på kalendere, og har kommet frem til at Fotoknutsen har de fineste til en grei pris, der er det mange å velge mellom... Nesten alle steder du kan fremkalle bilder kan du bestille kalendere da, men det er stor forskjell i både pris og størrelse. Jeg bruker disse kalenderene som en tilleggsgave til beste- og oldeforeldre hvert år (de forventer å få en alle sammen) og da kan jeg ikke kjøpe de til 399,- som selvfølgelig er veldig eksklusive og fine, men Fotoknutsen har noen til 139,- som er kjempegreie.
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 www.minefoto.no Priser fra 89,- og oppover.... det som er flott der er at man kan bruke flere enn 1 bilde pr mnd :=)
MorT-3gutter Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2007 OK, skal sjekke. Jeg har lyst på kalender som det er felt hvor man kan skrive ting på. Mye som skjer gjennom uka og hadde vært greit og fått det ned på en slik kalender.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 allfoto.no lager til 99,- før 31 okt. Ser store og fine ut så tenkte å bestille derfra vi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå