Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei. I den siste tiden har jeg vært plaget av hodepine, stikking i magen og vond rygg. Snakket med legen min på telefon som fastslo at dette er vanlig. Har dere noen erfaring med dette? Jobber og trives med det, men er litt bekymret. Fikk en gutt for to år siden, men kan ikke huske at jeg hadde det slik da. er i uke 22 nå. Pia
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har vært plaget med hodepine siden jeg var to mnd på vei. Ubehag og stikking i mage og rygg har jeg i perioder på en uke eller to, så går det over noen dager før det er der igjen. Tror det er helt normalt og jeg har ikke tenkt over det. Nå er jeg 18 uker på vei og har vært bra en uke, men hodepina er der hver dag. Må vel bare leve med den svangerskapet ut tenker jeg. Hadde ikke hodepine med de to første, men alle svangerskap er ulike.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Det er helt normalt, så bare slapp av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå