Gå til innhold

2 spm jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 10 uker.

Fikk 20ml med vann i går på flaske, dette likte han kjempe godt. Hvor mange ganger skal man gi det? et par ganger i uka, eller hver dag?

Han nyser ganske mye, fikk beskjed på sykehuset at dette var normalt, men er det fortsatt normalt når han har blitt såpass mange uker?

Nyser vel i snitt 2 ganger daglig.

På forhånd takk for svar:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann kan du vek gi når du vil tror jeg. Men ikke så mye at han blir mett av det og ikke vil ha melk. Er ikke noe fasit på hvor mye og hvor ofte han kan få vann. Jenta mi på 6 mnd får vann til måltider. Før hun begynte å spise fast føde fikk hun ikke noe særlig med vann. I sommer fikk hun vann når det var så varmt, ellers så fikk hun bare pupp. Men jeg ga henne innimellom sånn at hun skulle bli vant med smaken, og hun liker vann kjempegodt.

Tror ikke det er noe farlig at han nyser. Jenta mi nyser en del enda hun. :)

Skrevet

jeg har hørt at når babyen er 3mnd kan man gi noen t-skjeer med vann hver dag.. og det med nysinga er helt normalt,gutten min er 5mnd og nyser ganske mye enda

Skrevet

vann er en god vane,men siden nhan er så liten enda,så kan du tilby han det en gang pr dag og øke gradvis etter som han vokser..

marcus her har alltid nyst mye,og kanskje mer enn 2 ganger daglig,men han er ikke syk,så det er helt normalt..:)

Skrevet

Bare å gi vann det. Men legg det utenom måltider. For det kan fort ødelegge måltidet. Så da er det bra å gi vann rett etter mat. Men behovet er nok ikke der. Men har han lyst på så er det jo greit.

Nysingen er helt normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...