Gå til innhold

FLAUSE......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min sønn på 10 var å skulle se på barnevogner i går. Det er en relativt stor butikk med gangske mange vogner stående på rekke og rad..

Jeg gikk bort til den vogna som falt mest i smak sånn fargemessig. Den sto litt på skrå i forhånd til de andre, men jeg vugget den litt og så litt på en utvendig. Så begynte jeg å ta av tepper, og der nedi var det en voksipose....hm...tenkte jeg...den passet jo fantastisk godt til vogna.....

ja der sto jeg å fiklet med alt så kom det opp en ung dame å spurte om jeg skulle se på vogner? Ja sa jeg og smilte.... Vel da tror jeg du må se på de andre, for denne er min og babyen oppi er også min........Gjett om jeg ble flau......og gjett om min sønn ble flau......Herregud, så rød jeg ble....

Så dette har jeg fått høre av sønnen min siden i går....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha det høres passe flaut ut ja=). Høres faktisk ut som noe jeg flott kunne klare å prestere!! Godt at du har en sønn som kan minne deg på det sånn i tilfelle du selv skulle klare å glemme det=)

Skrevet

Skal mye til for at jeg blir føau. Jeg hadde sikkert bare sagt at vogna var fin og spurt om babyen fulgte med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...