AnonymeAnine Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Pc'n kræsja da jeg prøvde å legge inn så det er mulig dette kommer to ganger i to format:-) Jeg har en litt ustabil syklus 26-28 dager og dvs at jeg skulle hatt mensen senest i går. Torsdag fikk jeg litt brunlig utflod men siden mensen ikke var kommet i går tok jeg en test, som var negativ. Fortsatt ikke tegn til mensen ,men jeg har mensvondt nederst i magen som er litt ømmere enn vanlig, og vondt nederst i ryggen som bekkenløsningsvondt (har bekkenløsningssmerter når jeg er pms). Jeg skal teste meg senere i dag når jeg får karret meg til apoteket, men vil høre hva dere synes! Jeg har ikke ømme bryster, har ikke hatt det ifm mensen siden jeg fødte sist. Noen kommentarer?
veldigveldigspent Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hei og hopp! Funnet ut av jeg er veldig aktiv her inne for tiden- hehe:) Hva var symptomene dine første gang du var gravid da? Kjenner du igjen noe av det samme?
AnonymeAnine Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Første gang jeg var gravid hadde jeg ikke symptomer før jeg skulle hatt mensen, altså menssmerter. Tror ikke jeg hadde symptomer på en stund etter det, med hodepine, litt uggenhet osv. Nå har jeg hodepine, men det kan ha noe med at jeg er sørpe forkjølet:-)
Liagora med 2 jenter Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tror du er på tjukka baby;)skal teste i dag jeg også, så må få vite svaret ditt senere da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå