Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Synest "alle" her sier "ååå så fin jente/gutt" når noen har lagt ut 3D-bilder. Høflig nok har jeg latt vere å kommentere, for jeg synest ikke bildene er fine i det hele tatt. Synest de ser ekle ut. Kunne ikke tenke meg å ta 3D av barnet i magen. Er det bare meg som tenker sånn? Ikke noe vondt om dere som velger å ta 3D, altså. Jeg har bare en annen mening. Velger å vere anonym nå...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 jeg er enig med deg...jeg skal ikke ta noe 3d...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hehe, sambo er nok enig der. Han syns at jenta vår så ut som et monster på dem. Han syns de vanlige UL bildene var finest:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Da er nok jeg og han ganske enige. Godt det ikke bare er meg. Følte meg litt slem....
Matildesnusk + lille ups Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Enig. Jeg synes bare det virker som bortkastede penger
lille_my:) Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 har tatt 3D selv jeg, og er ikke saa blind at jeg ikke ser at det ikke er verdens vakreste babyer der inne enda:) he he, jeg begynte aa le av nesa til gutten min! men jeg synes det er utrolig morsomt aa se allikevel, er jo saa nysgjerrig
2 tette - med flette Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Synes bildene er helt forferdelig.. Man vet jo at det ikke er en "ferdig" baby der inne, så det må man jo bare være forberedt på Men det jeg egentlig synes er værst er fargene på bildene.. hehe, de hadde sikkert vært finere om det ikke var så grusom farge som får de til å se enda mer ut som aliens
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Vi vurderte 3D helt til jeg fikk se en film som lå ute på nettet. Syntes det så skikkelig ekkelt ut. Litt "alien" liksom. Så vi har droppet det. Er veldig fornøyd med UL-bildene vi fikk i uke 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå