Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Kom over dette innlegget på NybaktMamma, så jeg legger det ut her også, så kan andre være OBS på det! Finnkode 11225856... Link til innlegget: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=546694
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 herregud da..hun var nok ikke helt edru nei...
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Synes bare så ufattelig synd på den lille gutten jeg..:-(
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg blir så irritert. Er noen på FINN som "selger" mobiltelefoner mot forskuddsbetaling, å bruker MITT navn. å når de stakkars menneskene som har bestillt telefonene ikke får de, så ringer de meg å kjefter. Men heldigvis har de knr til den personen de overførte pengene til. som IKKE har samme navn som meg.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Men da må du jo ringe finn.no og politiet da, og anmelde det, for det er jo ikke lov!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 ja det er gjort. De som betalte å aldri fikk mobilen gjorde det. så annonnsen ble sletta. Jeg viste jo ikke noe før de ringte meg.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Herregud, så ekkelt..! Har opplevd noe sånn jeg også faktisk, solgte ei vogn til en dame, vogna var delvis ødelagt, og jeg hadde opplyst om det og tatt bilder av det i annonsen, og hun som vant budrunden sa at hun hadde vogn-verksted hjemme, så hun ville ha den uansett. Så hun kjøpte den og jeg fikk aldri pengene, men det viste seg senere å være en feil hos Posten da, så det var ikke noe problem, bortsett fra at hun solgte vogna videre samtidig som hun kranglet med meg på å få pengene igjen siden hun mente at vogna var dårligere enn jeg hadde opplyst. Og i tillegg brukte hun mine bilder og min beskrivelse i annonsen sin, selv om hun mente vogna var helt herpa..! Det ordnet seg til slutt, hørte aldri noe mere fra henne, hehe..!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Hjelpe meg, mye rare folk der ute ja... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå