storebror og junibaby=) Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 til en på 20 mnd.Litt grove fingre. Blir lett kald og HATER å ha på votter.Noen tips til gode votter?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 kjøpte troll votter med ullfor i fjor, deilige! Til å sitte i vign, synes jeg ullvotter er best, feks janus sine eller så har jeg kommet eover noen gode fra kavat. Reima sine babyvotter er ganske gode, de har glidelås på siden så de er lette å ta på. og hestra sine kan strammes godt rundt håndleddet. Hjelpes, skulle tro jeg var votteekspert...:-)
Mrs. X Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hestra har kjempe gode og varme votter med glidelås slik at du får de ordentlig på! Play har også votter med borrelås slik at man kan åpne votten helt og få hendene ordentlig inni. Det er viktig, hvis ikke blir barna så hemmet av å ha på vottene og vil ikke ha de på, de drar de av og blir selvfølgelig kalde. Prøv vottene før du kjøper de også slik at du er sikker på at de passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå