Meandmyprincess Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Skal ut på byen i dag, men lurer såå på hva jeg skal ha på meg..jeg er liksom aldri ute sånn, så jeg har rett og slett ikke peiling!Noen som har noen forslag??tenkte på sorte støvletter da, men må liksom ha litt mer enn det..(:
mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 kort bukse? sånn dressbukse. syns det er fint til støveletter. Og så kan du jo ta et skjørt som går til knærne. Da ser føtterne så mye lengre ut;)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 miniskjørt og utringet topp vel... hehe ) sist jeg var ute gikk jeg i klesskapet til venninna mi. hun er en singel partyløve... he he man handler liksom litt mer praktisk nå som man har barn ) har du en fin olabukse du kan ha oppi støvlettene? og en tunika eller noe?
Meandmyprincess Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Kan jeg gå i olabukse på et utested da?hehe..tror det heller mot kort skjørt og topp/skjorte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå