Dronningen! Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Er du ikke våken ennå? Er så kos å møte deg her på morgenen:o)
prekæs Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hællæ. Oppe nå, og skal ut å gå. Fremdeles uvant med fulltidsjobb, og gleder meg til 2 dager fri. Har tatt behandling mot rynkene jeg ikke har, og føler meg solbrent i tryne. Leste jeg noe her om rynkeplaster?
Dronningen! Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 good morning Prekæs! Sliten etter mye jobb ja, merker det selv. Men alt går:o) Hvordan rynkesystem har du? Rynkeplasteret var helt rått, sinnarynka midt i panna er blitt borte. Kun etter 2 behandlinger:o) Gleder meg til å se ut som en barnerumpe i ansiktet igjen....
prekæs Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Var hos hudpleier. Fruktsyrebehandling, tror jeg de kaller det. Flasser og er rød, men huden blir jevnere i fargen og får mindre porer når flassingen forsvinner. Hvor fikk du tak i rynkeplasteret? Har (selvfølgelig) også sinnarynke i panna. Inneholder plasteret bedøvende middel? Vet Dr. Brandt har en krem som også bedøver.
Dronningen! Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Fruktsyre er jo veldig greit, MD formula er veldig bra for slike som oss. (Med "kun" litt rynker.....) Rynkeplasteret kjøpte jeg på vita. Små stive plastere som settes på sinnatingen. Tror det er ett eller annet bedøvende i det. Ha på i 3 timer eller helst over natten = mindre synlig rynke. Plasteret skal brukes om natten i ca mnd, da kan man gå over til en gang i uken. Genialt spør du meg:o)
prekæs Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Høres bra ut. Nå skal jeg ut i vinden og kjøle ned ansiktet. Tror jeg må på Vita, jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå