Gå til innhold

ehee jeg sprakk jeg jenter... men jeg er GRAVIIIIIIIIIID :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe tenkte ikke å teste før ons, men tok tempen idag og den steg 0.6 grader siden igår og jeg var kvalm når jeg våknet så tok en test fra billigtester, og det kom opp en strek med engang :)

måtte vekke sambo for å se om han så det jeg så og han så det klart :)

den var ikke like sterk som kontrollstreken, men var sterkere enn svak strek også .=)

sitter i stua og ser byggmester bob med vesla og sambo har liggi i senga siden han så testen.. hehe :)

skal ta ny test imorra men en strek er vel en strek? bare synd jeg ikke har testet med cb eller noe, men kan vel stole på de billig testene?

når jeg mistet forrige mnd viste ikke testen skyggestrek engang.. og nå er jeg fortsatt to dager før IKM :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg skrev på det andre innlegget at du klarte å sprekke:):)

Er jo så hyggelig at det klaffet for dere nå.

Masse lykke til.

Skrevet

hehe tror jeg har skrevet det ørten hundre steder nå, men vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg da.. hehe

Skrevet

Er lov å juble nå:)

Sånn det skal være det.....

Skrevet

JAAAAAAAAAAAA!!!!!! Gratulerer sååååååå mye!!!!! Er sååå glad på dine vegne vennen:D Kos deg masse med den voksende magen! Håper jeg kommer etter deg om en ukes tid:)

Skrevet

skrev til deg på "tråden vår" jeg vennen :)

Skrevet

Gratulerer så masse!! Dette fortjente du virkelig =)

Du må ha lykke til!

Skrevet

Gratulerer!! Og masse masse lykke til:D

Skrevet

takk jenteer :) håper å se flere kjente over i 1 tri foooort :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!! Håper det går bra denne gangen, men det gjør det helt sikkert.

Håper jeg blir like fort gravid som deg, jeg mistet for litt over en uke siden i uke 5. Akkurat ferdig med å blø, så om 1 uke skal vi prøve igjen. :)

Skrevet

VICKY GRATTIS;)

Jeg har også planer om å sprekke i dag, skal kjøpe meg test snart, greier ikke vente lengre. Håper jeg får samme svar som deg;)

Skrevet

GRATULERER ÅÅÅ SÅ MASSE!!!!!!

Var det jeg sa at nå var det vår tur! En av to rett så langt. Håper at jeg kommer etter deg om kun kort tid!?

Kos deg masse, masse med voksende, nydelig mage :))))

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:)

SÅ utrolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

Endelig var det deres tur:)

Skrevet

ja endelig var det våres tur :) det kan ikke henge igjen sååå lenge etter jeg mistet? tok jo test når jeg var ferdig å blø og da viste den negativt...

og nå ble den jo positiv mens jeg tisset... hehe...

tar enda en til imorra for å være sikker, men har god følelsen nå altså :)

snart er det resten av deres sin tur... håper alle følger etter :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!

Dette fortjente dere.. :)

Skrevet

ta en cb digital den er veldig sikker:) men gratulerer så mye:)

langt på vei da?

Skrevet

Å, så moro!!! Gratulerer så mye!!! Håper å følge etter inn på 1. tri en gang om ikke alt for lenge, altså. Kos dere med spire i magen. : )

Skrevet

Så artig :) Masse lykke til og gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

gratulerer så mye vicky. ønsker deg lykke til :)

Skrevet

hmmm det er mulig å bli gravid selv om det bare er 26 dager siden jeg mistet? har jo ikke sett en positiv g test på mange år...

ikke forrige mnd når jeg var hos gyn heller.. for den viste jo negativ... også negativ etter blødningene stoppet..

og idag har jeg tatt to stk...den andre tok jeg 5 timer etter jeg hadde stått opp og den ble nesten sterkere strek enn den første jeg tok.. heheskal selvsagt til legen til mandag, men vil bare høre...

Skrevet

Gratulerer så masse Vicky! Har lest en del av innleggende dine tidligere, og unner virkelig en ny spire :) Og uansett om du nettopp har hatt en sa så har du jo testet negativt etter den, så du er nok gravid nå ja!! Så utrolig gøy altså, håper virkelig at alt går bra for deg nå!

Selv har jeg testet for el denne måneden, etter "regning" skulle den vært på torsdag. Men testen (cb digital) viste bare feilmeldinger. Og når jeg testet med ny test i går og i dag var den negativ. Så jeg er i tvil om jeg i det hele tatt har el.. Men håper selv at jeg snart også blir gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...