Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 ammer du begge eller bare minstetulla? Bare lurte sånn.. hehe, hadde virket så praktisk liksom.. men du snakket om at T. ikke fikk mme om natten.. ? :-) Jeg fikk jo ikke til ammingen med Isaac, mistet jo melken med en gang.. Ammingen gikk skeis nå også pga. trøsken til lillemor som aldri gikk over og jeg ble så sår. Når den endelig var bra etter flere mnd. husket hun ikke lenger hvordan teknikken var.. Men pumper da.. :-) Så hun får mm :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Ammer bare vesla...mista melka med engang jeg blei gravid, og hadde hatt problemer med amminga av snulla på forhånd. Snulla får mme om natta, men nå som hun blir 1 år skal vi forandre litt på spiserutinene så kommer til å vanne ut mme-en til det ikke blir noe mer slik at vi bare gir vann til slutt. Vi må bare være obs på at hun legger på seg nok. Slitsomt når det skal være sånne ting som ødelegger, men all ære til deg som pumper...har jo hørt at det er veldig stress.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Da har du hørt riktig, hehehe,.. Er veldig stress.. så det er ofte jeg lurer på om det er verdt det.. Men, har bestemt meg for å holde på så lenge jeg har nok melk og det ikke blir FOR mye pes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå