Gå til innhold

Kan noen svare meg ang soppinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er det jeg har fått. Har vært sånn en uke nå. Klør, og svir. Er kjempe sår og rød i hele underlivet, Skal kjøpe canesten for å prøve, men dette er så slitsomt! Får ikke sove fordi det svir og klør, har smurt på sink salve til ingen nytte.

Også er jeg alene hjemme, så må opp gry tidlig i morgen.. Hvordan skal dette gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løp på apoteket og kjøp canesten ja! kjøp sånn pakke med både vagitorier og salve

Skrevet

Soppinfeksjon kan være et helvete, og det kan pågå i lan lang tid! En kan få det når en blir gravid, etter en har født, når en begynner på piller igjen etter fødsel, og disse hormonforandringene kan gjøre at det blir mer eller mindre kronisk!

Klør, svir, tynnhud, rødhud, sprekker, hvite skorvelignende harde kanter, hvitt utfold, UBEHAG og VINDT! Inntørket og ingen naturlig smøring, drepen for sexlivet og et sant helvete.

Det kan også forårsakes med høyt blodsukker og de med begynnende diabetes får lett sopp.

En kan ikke bruke diflucan når en er gravid, men en kan bruke krem og vagiatorer. Men bli ikke overrasket om det ikke forsvinner med den gang. Gå til lege og få utelukket kjønnssykdommer eller andre ting, samme med blodsukker eller andre infeksjoner.

Ellers truser i 100% bomull, eller helst ikke truser når en bare er inne i huset, eller går med sie skjørt uten strømpebukse. Det er et HELVETE til tider. Nå har jeg mer eller mindre hatt sopp siden mai 2006!

Skrevet

Hei, jeg var selv veldig plaget med soppinfeksjoner i 1 - 2 år og ble liksom aldri kvitt det, men så fikk jeg tak i noe på helsekosten som het femigel og innehold mye tee-tree olje. Dette var noe som ble satt med klyx, og siden har jeg ikke hatt det, og det er 6 år siden nå!!! Jeg har vært på helsekosetn og spurt etter produktet siden, fordi jeg ville ha det liggende i tilfelle jeg skulle få en infeksjon, men det viser seg at helsekosten ikke lenger får selge det pga det høye innholdet med tee-tree olje. Men de har et annet produkt nå som ligner veldig. Bare på og spør etter det, vet ikke hva det heter, men det inneholder tee-tree. MEGET effektivt!!

Skrevet

Takker, skal prøve det.

Ny kommentar til hi, det trenger jo ikke bli fullt så ille om en får sopp. Det kan jo hende at en får sopp en gang i blandt og tar en kur og så blir ting bedre. Tenkte jeg var litt for deprimernde i mitt svar, men muligheten for kronisk sopp er til stede. Men nå håper jeg å bli kvitt mitt problem med tetre olje :-)

Skrevet

Canesten hjelper ikke når jeg får sopp infeksjon Klortimazol er bedre men den jeg kun bruker nå er Daktacortkrem den inneholder korison i tillegg til å være soppdrepende. Er det vedig stor utbrudd av soppinf. så finnes det også Daktacort stikkpiller til sjeden.

Skrevet

Jeg ville vært forsiktig med å bruke kortison kremer på underlivet...

Ganske sensitivt område å bruke et så sterkt produkt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...