Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Heisann alle sammen! Var på ultralyd når jeg var 19 uker på vei, og fikk vite at det er 90% sikkert at det er ei jente. Jeg har bestilt time til 3D ul i uke 28, tror dere jeg får vite 100% hva kjønnet er da?? Vi har bestemt oss for ikke å handle noe særlig før vi har vært på 3D, for da vet vi det sikkert.. Er det så tydelige bilder at man får 100% svar?? Kommer til å bli litt skuffa hvis vi ikke får vite det.. Takk for alle svar!
Teltpluggen Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tror faktisk aldri de gir HELT 100% sikre svar egentlig.. Naboen min fikk beskjed om at det var jente.. Så kom nabogutten:P Så vet ikke om jeg hadde stolt 100% på det uansett;)
pandabjørn Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 jeg også fikk greie på at jeg venta jente når jeg var på den ordinære ul i uke 18, så var jeg på 4d når jeg var i uke 29 og han sa også at jeg venta jente har hatt 3 ul som de har sagt at jeg får jente så jeg har slått meg til ro med det å kjøpt masse rosa baby tøy Marthe Med Ninjareka! hvor mange ul hadde nabojenta di da 1 eller?? man må kunne stole på jm når man han både 3-4 ul og alle sier jente!! og jeg har jo sett med mine øyne selv at jeg ikke ser noe tissemann men bare 3 streker som indikerer JENTE )
Gjest 5 andre Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg fikk vite med pjokken at det var en jente både på ordinær ul og 3d ul. Det var det IKKE. Fått høre det samme nå på ordinær ul, 3d ul og på vektkontroll. Men sist da jeg sjekket babyensleie, ble jordmor litt usikker gitt. Var 100 % sikker på at detta her var jente jeg, meen det gjenstår visst å se. Har ikke kjøpt masse rosa tøy da....
Mamma til snart 4 Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jeg har vært på ordinær UL sannsynligvis jente, var på ekstra i uke 26 da sa han 110% jente inhen tivil, men så får vi se da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå