*Vetlis* Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Jeg var inne å så på bildene dine fra kvinnedoktoren, så fine de var!! Jeg så også at vi har termin på samme dag :-) Så lurte jeg på en ting? Satt han deg litt tilbake i forhold til termin? Så det sto du var 26+1? Å jeg mener å huske at vi beg på uke 27 i morra?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hei! Tusen takk! Jeg har termin den 17. januar, kommer ikke inn på siden din nå, så får ikke sett om du også har det? Han sa at han ikke kunne sette meg frem eller tilbake, ettersom babyene nå vokser ulikt, og at det derfor kan bli veldig feil. Dessuten er det den ordinære ultralydterminen sykehus og slikt går ut ifra. Jeg stusset også litt over at det står 26+1. Jeg var 26+3 igår, og fant ut at det kanskje er fordi han går ut ifra at svangerskapet varer i 40 uker? Det er vel noe nytt nå, er det ikke? Mensterminen min er den 18, men på rapporten jeg fikk står det den 16, så der er det jo også to dager forskjell.. Var den eneste forklaringen jeg kunne komme på.. Men jeg er ikke 27 uker før på tirsdag da? Litt forvirra nå. Hihi.
*Vetlis* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 :-) joda jeg har også noen bilder, men de er gamle nå, fra uke 16 og 22. Men bildene er ikke så gode. Hmmm-.... litt rart det der, for jeg har vel min egen termin på den 16 januar, kvinnedoktoren sier 13, og en annen spesialist jeg går til sier 18, men det hos han siste ble målt i uke 25 tror jeg, så da kan man vel ikke stole helt på det da? Men vi har ihvertfall temmelig lik termin hehe!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Hehe, veit hvordan det er, jeg har hatt termin både 13, 17 og 18. Men går ut ifra den 17, er det som står på papirene nå. Men vi har ganske lik termin da ja! Kanskje vi føder på samme dag? Ligger bildene på profilen din, eller?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Kom inn på profilen nå! Kjempesøte bilder!
*Vetlis* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 Takk :-) Jeg skal ha KS 2-3 uker før terminen, så den kommer vel i beg av januar håper jeg. Hvor skal du føde?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Åå, da får nok du før meg. Jeg skal føde på Ullevål, jeg. Du da?
*Vetlis* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2007 Ja ikke si det :-) Fort gjort at de vil ut litt før å vettu hehe! Det blir Riksen på meg :-) Hadde håpet på Tønsberg denne gangen, men kan ikke få alt man vil ha, har jeg hørt!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Sant det. Er ikke så mye annet enn å vente og se! Gleder meg utrolig mye! Hehe, har du født på Riksen før eller? Virker vel veldig bra der. Synes det er så mange som vil dit. Så forresten nå at det står at termindatoen min er 13. Jeg har endret den altså.. Merkelig..
*Vetlis* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2007 Ja da er vi to :-) Jeg går bare å teller dager!!!! Jeg fødte der forrige gang... sikkert bra der, men får jo litt hjemlengsel å da, så vi ble flyttet til Tønsberg etter 4 dager. Sønnen min kom 6 uker før termin, så vi måtte være på sykehuset i ca 14 dager :-) Da var det godt å komme hjem igjen.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Hihi, jeg og! Har nedtelling på msn! Hihi. Åå, ja, det skjønner jeg! Gikk det bra med gutten din?
*Vetlis* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. oktober 2007 Tror det er mange som har nedtelling på msn gitt :-) Jada, gikk kjempe fint med han! Trengte bare en blodoverføring, så var han i full vigør han, men lå der en stund fordi vi hadde litt startproblemer med amming osv, så fikk han gulsot... Mye greier hehe!
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Uff, stakkars liten, og stakkars deg! Håper du slipper det denne gangen! Tiden går egentlig utrolig fort altså.. Nå har vi jo bare tre måneder igjen.. Og midt inni der er det jo jula! Har du fått ordnet mye greier?
*Vetlis* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 14. oktober 2007 Neida, det gikk jo kjempe fint :-) Å dess var det egentlig litt deilig å være på sykehuset når jeg hadde hatt KS, for da slapp jeg å tenke på annet enn babyen :-) JA det går super fort! Jeg har kjøpt seng, klær, skinn, bilsete, vogn, dunpose pluss, pluss! Så har jeg en del etter førstemann. Det jeg trenger nå er vppestol, lekegrind og litt sengetøy. Så skal vi pusse opp rommet hennes, dvs først må vi pusse opp stua oppe, så vi har et rom, så kan hu få vårt. Eller er jeg egentlig godt i gang med julegaver osv.... Hva med deg, har du fått ordnet mye?
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 Hehe, ja, det er sant. Da kunne du bare kose deg og ikke tenke på alt annet som skulle vært gjort. Blir nesten litt stresset av at tiden flyr så fort, jeg.. Og så blir jeg litt småirritert når jeg treffer folk og de sier: åå, januar, det er jo så lenge til! Hehe. Vi har fått seng, babygym og vogn, og så har vi kjøpt masse sånne fornuftige ting som dyne, madrass, håndklær, kluter og jah. Du vet, sånne ting. Også har han allerede mer klær enn meg. Haha! Mangler bilsete, vippestol, og litt sånt da.. Lista er lang, men den minsker stadig! Lillegutt må sove på vårt soverom siden det er det eneste vi har, men vi driver og rydder og ordner i kåken da, så vi får litt større plass. Det tar sin tid! Så flink du er som har kommet i gang med julegaver, det må jeg også snart! Er ikke like koselig å vugge rundt i butikker når man er høygravid kan jeg tenke meg! Uff, kjenner jeg begynner å svette litt nå.. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå