♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 så nå venter jeg på at min mann skal komme hjem fra fest! Han lovet å ta det rolig, så da vet dere hva vi skal i løpet av natten ;-). Jeg tok en test kl. 1600 i dag som var negativ, men streken var sterkere enn "normalt". Derfor måtte jeg bare ta en test til kl 23 nå i kveld, og den viste egget :-) (og to like sterke streker på tissepinnen). Jeg er som vanlig like spent på hva som blir utfallet om 15-16 dager til tross for at jeg har vært igjennom dette 16. eller 17. ganger på rad... Når dere så ikke hører noe fra meg etter dag 16, så vet dere at jeg er en ca 2 uker nede i kjelleren (od der har jeg ikke pc...). Det kjipeste er at jeg har fått svake positive graviditetstester 2 ganger de siste 3-4 månedene, men mensen kommer som vanlig... Så denne gangen skal jeg holde meg unna testing til etter ikm - tror jeg;-). Det er i alle fall koselig å se at så mange kan juble over positive tester i disse dager; lykke til alle prøvere og nygraverte flotte damer! Vi går for GULL! Klem fra
Agne Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Åh kor heldig du er. Spennende tider.. Vi "gamle prøvere" bli jo nesten like glade for pos el-test som pos grav.test. Lykke til m jakten på gullegget.
martine68 Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hi hi så dere har kost dere inatt dere :-) Håper gubben ikke var for påseila når han kom hjem da. Regner med at han ikke var tungbedt når frua i huset elget seg innpå og er kosen. Krysser fingrene for at svømmerne er ekstra målbevisste etter å ha vært på fest. Klem fra
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Hei jenter! Ja, heldigvis var han bare passe påseglet fredag, så vi "laget baby" både seint fredag og lørdag kveld ;-). I morgen skal jeg til akkupunktør, så da håper jeg hun kan si noe utifra pulsen min og at hun kan få et eventuelt egg til å feste seg;-)! Jeg begynner å bli ganske sliten av å kjøre berg-og dalbane hver måned... Kjiipt med nedturene som kommer måned etter måned + Pergoen tar knekken på mitt humør. Vi har begynt å snakke om IVF, men jeg tror ikke ekteskapet mitt vil tåle hormonpåvirkningen som vil ødelegge humøret mitt... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå