Gå til innhold

Funker de egentlig disse bringebærkapslene???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke... jeg fikk mer kynnere når jeg startet med dem..

Skrevet

Ifølge en overlege jeg møtte på fødepoliklinikken i går så sa hun at dette var tull. Men vet jo ikke.. Kanskje det funker på noen fordi man TROR det funker? :)

Skrevet

funker ikke på meg. Har 3 kapsler igjen, og da er jeg ferdig med en boks. Har tatt de siden uke 33, og gidder ikke kjøpe en boks til for de siste ukene. Tror det bare er tull jeg, i alle fall for å få fortgang i fødselen.

Skrevet

Nå er det vel egentlig mest for revningen sin del mange tar disse kapslene, og ikke for å komme fortere i gang.

Og kanskje vanskelig å si om det hjelper eller ikke da man ikke vet hva som hadde skjedd om man ikke hadde tatt dem, ;)

Skrevet

Bringebærkapselene er ikke for å få fortgang i fødselen.

De er for at åpningsfasen skal gå lettere og at man ikke revner så mye , da de modner både livmora og huden nedentil..

Har snakket med flere inne på barnet mitt.. og de sier de mente den hadde en virkning..

Det er ikke farlig ettersom det er helsekost produkt så hvorfor ikke??

Skrevet

Fødselen vil ikke starte tidligere pga disse, men de skal virke stykende på livmoren slik at livmoren fungerer bedre, samt være bra for blodomløpet. Skal benyttes fra 4 uker før til et par uker etter. Er et gammelt kjærringråd. Jeg benyttet ikke disse sist, men mistet da mye blod, hadde problemer med å få ut hele morkaka, og livmoren gikk ikke tilbake til vanlig størrelse så fort som den burte. Dette skal tydeligvis bringebærkapsler hjelpe til meg, og det er ingen skadelig ved disse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...