Gå til innhold

fostervann lekkasje?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i noen dager nå stadig hadt en våt flekk i trusa. Er så i tvil om det er fostervann eller om jeg er litt "lekk". Men vist det er fostervann, skal det ikke komme mere da? Hodet ligger nedi bekkenet, men er ikke festet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem og jordmor mente at det var kun utflod. Når fostervannet lekker blir du ikke bare litt våt i trusa men mye og det renner, som hun sier.

 

Jeg har roet meg med at jeg har mye utflod og må bytte underbukse ofte da jeg får sopp av innlegg og bind under svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...