Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en annonse der s+det selges endel brukte Reima-dresser.

Ikke nr oppgitt,kun mail via finn.no

Sendte mail,og ble enig om at vi skulle møtes så jeg fikk sett dressen og evt kjøpe den.Jeg skulle reise like ved der hun bodde.

Hører ikke noe på flere dager,og ser plutselig at dressene er blitt lagt ut til salg på nytt.Sender mail og spør om hun har glemt meg og om de er solgt.

Får til svar at;Nei,de har ombestemt seg om jeg kan ikke få se den likevel.Den skal kun sendes.

Kanskje like greit det ikke ble handel ?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal være glad for det!

Mener det var ei i fjor som dreiv svindel med reima dresser.

Skrevet

Jøss.. ja det var jo litt sært.. Jeg har nettopp lagt ut en Reimadress på finn og ble faktisk veldig glad da hun første som ringte bodde så nærme at hun kunne komme å se på dressen. Mareritt å sende også er ikke kjøper fornøyd :S

Skrevet

'' fant ut at dressene skal sendes fra der de er, og rett til de som vil kjøpe, for ellers blir det veldig mye i porto.

Så da får du ikke sett den, dessverre.''

Dette var svaret jeg fikk.Skjønner ikke hvor portoen kommer inn ,da jeg skulle hente den og det vil jo ikke koste noe.I tillegg står det faktisk gratis frakt på annonsen deres....

Skrevet

F..n nå ble jeg forbanna, den røde dressen er bildet av dressen jeg solgte i fjor og det er jeg temmelig sikker på også! kan man kontakte finn.no og få annonsen stoppet??

Skrevet

Har ingen anelse....fikk bare litt dårlig magefølelse...Jeg liker å se ting jeg skal kjøpe,har blitt lurt en gang.Og de hadde jo sluppet og pakke og sende...

Skrevet

Men hun som du har vært i kontakt med, hun har bl.annet en rød dress på siden sin og bildet er klipt i kantene? Jeg kan garantere at det bildet stammer fra dressen jeg solgte i fjor og den befinner seg i Trondheim såvidt jeg vet og ikke på Grua! Styr unna!

Skrevet

Ja,jeg kjøper ikke usett;-)

Sendte bare at det var greit.Har ikke hørt noe mer,men har egentlig lyst til å sende en sint-mail.Har vel lite for seg.Godt jeg ikke kjøpte og betalte inn noe på forskudd!

Skrevet

link?

Skrevet

fant..

Om vedkommende hadde disse dressene så er det rart at de ikke er tatt bilde av på samme sted..

Alle bildene er tatt på forskjellig sted. :-/

Skrevet

Den der var litt iffig,ja...

"Mail gjerne om du trenger en dress, lue eller votter fra Reima, kanskje vi har det du er på jakt etter"

Hvorfor ikke legge ut alt de har med det samme???

Skrevet

er det ikke mulig å melde fra til finn om sånt? er jo veldig trist om ei stakkars mor ister pengene sine på svindel :-(

Skrevet

ikkesant..

Gubben har dreisen på finn og mailer ol. skal høre med han imorgen om det er mulig å melde ifra,

Skrevet

Ja, gjør det. Jeg tenker, hvis det da feks sitter ei mor der med lite penger som vil kjøpe en reima til poden sin, og hun mister de pengene... Da kan det hende at det er en liten der ute som blir kald på stumpen til neste lønning :-(

Skrevet

Kan vi ikke alle sende mail å si at vi gjerne vil komme å se på dresser!?

hihi!!

Er utrolig sleipt hvis hun driver å svindler folk, men det er jo sant som en lenger oppe sier; at alle bildene er tatt på forskjellig sted. Ser ut som de er sakset herfra og derfra...

En grunn til at man ALDRI skal betale noe på forskudd i alle fall.

Skrevet

Jepp..

Vi skal forresten ut og handle dress imorgen (håper jeg, i verste fall blir det ikke før på mandag).

Solgte den første reimadressen til ei her inne her for litt siden :-)

Hun kom og hentet den hjemme hos oss :-)

Koselig dame med en herlig liten tass..

Artig å vite at det blir brukt.

Synd noen skal ødelegge for oss andre som har ting å kvitte oss med..

Skrevet

Man kan si ifra nederst på siden under annonsen om det er regelbrudd.

Skrevet

Fikk mail fra henne, hun skrev at noen bodde i Danmark og dermed var frakt gratis og at det ble litt vanskelig for meg og komme og se på dressen! Hun skrev også at digitalkameraet var i stykker så dermed kunne hun ikke ta flere bilder av dressen!

Denne er ikke mye god!

Her er linken for de som lurer:http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11424588&sid=xz1abcOhvL2984403&WT.svl=Link

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...