Gå til innhold

Kronisk deprimert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 27 år, har en flott samboer gjennom 7 år og 3 nydelige barn.

Jeg møtte min samboer for 7 år siden, og han er en kjernekar; snill, morsom, flink med barna og trofast. Og jeg er kjempe heldig som har en så flott mann, for dem vokser ikke akkurat på trær.

Så hvorfor er hun deprimert? Hun har jo alt, er det vel mangen som tenker....

Sannheten er vel at jeg er lesbisk. Har vel alltid vært det, egentlig. Mens venninne mine tittet på gutter i tenårene, tittet jeg på jenter. (Og sånn er det vel ennå) Kunne jo selvfølgelig synes at en gutt var rålekker og sånt, men tanken på sex med en gutt var ikke så spennende som med ei jente.

Jeg har aldri hatt sex med ei jente. Som 14 åring ble jeg sammen med en gutt, for at ingen skulle bli mistenksomme. Vi hadde ikke sex (bare klinte og lett berøring) Ble slutt etter 2 år, og var singel til jeg var 19. Da møtte jeg han som nå er min samboer, og vi har det flott ilag.

Men jeg savner ei jente...Hver gang vi har sex, fantaserer jeg om ei jente, og skammer meg pga det. Vet jeg burde legge alle kortene på bordet for han, men er redd for utfallet. Jeg er jo vilt forelsket i ei veldig kjent og populær håndballspiller (på damelandslaget) og har møtt henne mangen ganger i rl. Hver gang jeg ser henne, dunker hjertet mitt litt kraftigere, og jeg oppfører meg helt klossete. Ser henne for meg hele tiden, og det eneste jeg har lyst til, er å bare holde godt rundt henne, kysse, kjenne hennes hud mot min osv...

Jeg er deprimert fordi jeg ikke har noen venner jeg kan snakke med dette om. Må hele tiden late som om jeg er happy, men innerst inne i meg er jeg laaaangt fra happy....

Noen som kan hjelpe? Gi meg noen råd og vink? Tar imot med stooooor takk til alle som svarer! :)

Er såpass feig, at jeg signerer med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det....kunne vært meg dette...har også mann og ett barn. Vi har vært sammen i 11 år, og det dabber bare mer og mer av..., mens lysten på ei jente bare blir sterkere og sterkere...

Men å rope høyt om dette vet jeg ikke om jeg tørr....,men det MÅ ut av meg en dag...ellers kommer jeg til å bli gaaaaaaaal...

Skrevet

Tusen takk, kjære du som svarte på mitt innlegg! :)

Godt å høre at du vet hvordan jeg har det. Vi sliter vel like mye begge 2 da :/

Forholdet til samboeren min har egentlig ikke dabbet så mye av, men jeg merker mye bedre nå enn før at det ikke er den samme herlige følelsen som dukker opp i meg når vi har sex. Hvis jeg skal få en skikkelig god orgasme under sexen, må jeg tenke på denne jenta som jeg er vilt forelsket i, ellers går det ikke.

Og likhet med deg, vet jeg ikke om jeg tørr å si det høyt.....ARG!!!! Blir såååååå frustrert og enda mer deprimert!

Men lykke til til deg! :)

Skrevet

Huff...er trist at dette skal gjøre deg deprimert synes jeg. Har du noen som du kan dele dette med ? Noen som du stoler på, og noen som du "tørr" fortelle dette til ? Det ville nok hjulpet deg...enn denne damen som du er forelsket i da? Kjenner du henne godt og vet hun dette ?

Selv har jeg truffet den herlige jenten, og er åpen om dette til henne..og det hjelper meg veldig...får liksom luftet litt ut hvis du skjønner. Men situasjonen er ganske så håpløs så lenge man er i ett forhold og ikke minst har barn ilag. Men på den andre siden tenker jeg som så: Jeg lever bare 1 gang..., og hva vil jeg egentlig med livet mitt? Svaret er jeg aldri i tvil om, men HVORDAN jeg skal fortelle alle rundt meg(ikke bare sambo, men jenta mi,mamma,pappa og ikke minst alle vennene mine) dette har jeg ingen svar på. Tror nok "alle" kommer til å få sjokkkkkk:(

Hvis du vil så kan du opprette deg en anonym mailadresse(regner bare med du vil være anonym, og skjønner det så godt), og sende meg en mail. Er godt å få luftet tanken sine litt når det stå på som værst ..

Uansett...lykke til til deg også....og du er ikke alene om å kjenne på dette!!!

Skrevet

Heisann!^^

Jeg er ei veldig stille og sjenert jente, og har ikke så mangen (er ikke heeelt venneløs, altså) venner. Det er gode, snille og morsomme venner, og jeg er både glad i og stoler på dem....men ikke når det gjelder dette....

Jeg vil ikke si at jeg kjenner henne så altfor godt (hun som jeg er forelsket i) for hun er mer ei venninne av min samboer. Men vi har pratet mye ilag, og jeg vet hun er lesbisk for det har hun vært ganske åpen om. Det begynte med at jeg bare synes hun var kjempe søt og utrolig god å snakke med. Men etter hvert som tiden gikk, fant jeg ut at jeg rett og slett er super forelsket i henne! Hver gang vi gir hverandre en klem eller hun kommer borti meg eller hun ser meg rett inn i øynene, begynner hjertet å dunke hardere, jeg får en deilig "rus". Jeg er bare såpass feig at jeg ikke tørr å si det til noen!

Men jeg har innsett at jeg ikke kommer til å klare å holde det skjult stort lenger. Min samboer har t.o.m notert seg at jeg kikker på DAMER når vi går på tur. Han synes bare det er morsomt....Men vil han synes det er like "morsomt" når jeg en vakker dag tørr å si høyt til han og alle andre jeg kjenner at jeg faktisk er lesbisk?? Og ja, det er myyyyye vanskeligere å komme ut av "skapet" nå som jeg er i et forhold og med barn og all ting. Folk tror sikkert at det kun var for å få barn på den "normale" måten, men det var ikke det! Jeg er ikke biseksuell, for det er ikke bare tanken på sex med ei jente som tenner meg, men det å ha en jentekjæreste i seg selv.

Og til deg, over meg her...Tusen takk for ditt svar :)

Til hvilken adr. skal jeg sende en evt. mail?

Skrevet

Hei igjen...er den samme anonyme på begge innlegga ;o)

Vil ikke legge ut adressa mi her, men hvis du har en anonym mailadresse, og vil legge den her.., så skal jeg sende deg en mail jeg.

Skrevet

Takk for at du svarer meg og forstår; setter veldig stor pris på det! :)

Litt vanskelig å få opprettet en anonym mail adr. nå >.< Men kan prøve å få det til ved en senere anledning, hvis du fortsatt er interessert å maile med meg da.....

Hadde ikke det vært for at jeg er så feig, skulle jeg ha lagt ut nicket mitt, så kunne du ha sendt meg en pm (privat melding) menmen....

Håper du har hatt en fin dag! :)

Skrevet

Titter innom her jeg, så du skal bare si ifra ;)

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...