Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Noen som vet om man føder f.eks 4 dager før termin, blir permisjonen kortere da? Eller er det om man føder før permisjonen starter at permisjonstiden blir kortere? Takknemmelig for svar
"gullet" Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 permisjonen din går som planlagt mener jeg og huske, den starter jo tre uker før termin... føder du derimot på overtid, så blir ikke permisjonen forlenget tilsvarende
Bea har snart 4 barn? Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 nops............. Om du føder før termin mister du dei dagen før termin i permisjon.... Føder du fem dager før termin har du mistet fem dager permisjonspenger 3 uker SKAL du ha brukt FØR babyen er født.............................(eller mer) kjipt men slik er det
Ladybug~N&E Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 35/45 uker med perm etter fødsel uansett fikk jeg beskjed om. Så føder du før termin mister du noen dager/uker. jeg fødte 15dager før så da mistet jeg 15dager av permen min.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg fødte 3 uker før termin, og mista de tre ukene... Jeg fødte for 3 mnd siden, så om det har kommet nye regler, så har de kommet nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå