tufsemor Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 ....og jeg tenker på at det er jammen mange måter å bli gammel på.... og ,boy, bør man være ressurssterk selv eller ha ressurssterke pårørende for å være syk...... Det er fint at man i Norge kan mer eller mindre få velge selv om man vil være hjemme , det være seg ved fødsel, død, sykdom eller alderdom......men om man ikke vil være hjemme merker man helse-Norges prioriteringer; det er for få senger.... ......bare et hjertesukk. Halvt glass med rødvin er drukket, senga venter før jeg spretter opp før sju i morgen God natt.
Karomamma Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Huff ja, dessverre! Klisjéen "man skal være frisk for å være syk" stemmer nok litt for ofte her på berget. Håper du sover godt nå Dere som jobber i den bransjen gjør en utrolig viktig jobb!!!
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hmm.. eldreomsorgen er en tragedie... Jeg har selv prøvd en kort periode, og stakk av med halen mellom beina... Orket ikke mer simpelthen. Ingen god følelse.... det at man stikker av... vet jo at kvaliteten blir enda dårligere når man ikke får personalet til å bli en gang... Sukk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå