mamman til karen elisabet. Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Mange har spørt meg om jeg har halsbrann men har ikke merket noe til det er i uke 15+4. Når kom det hos dere?
BlåklokkaVest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Merker at jeg får lettere halsbrann når jeg går gravid, men sånn plagsomt har det i grunnen ikke blitt før magen har blitt så stor at den begynner å trykke opp under magesekken. Det kommer også an på hva jeg spiser. Merker nok en del mer halsbrann hvis jeg spiser mye søtt...... Det var flere ting jeg også merket det på, men det husker jeg ikke lenger..... Er nå i nytt svangerskap, så jeg får vel merke det etter hvert :-) Tror det er litt varierende fra svangerskap til svangerskap også. Har et minne til at jeg hadde svært mye halsbrann med førstemann i forhold til andremann og dette svangerskapet.... Kanskje det var noe jeg spiste?
Dancing Queen Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hei. jeg har nesten ikke kjent noe til halsbrann, før nå. nå er jeg uke 18+3 og halsbrannen har kommet for fullt! de siste kveldene og natta har det vært helt forferderlige. så du må bare kose deg og nyte det så lenge du slipper halsbrann, er nok ikke alle som blir like mye plaget av det heller..
Gjest Orkideen Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er i 22. uke og har ikke merket noe til halsbrann. Det varierer nok fra person til person når den kommer. Jeg er glad så lenge jeg slipper.
Galskapens overhode Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Her har halsbrannen blitt stadig værre fra uke 14/15 en gang.. Jeg bruker flytende gaviscon. Første flaske hadde jeg noen uker.. Flaske nr 2 er halvtom nå etter 1 uke. Det er ikke noe å lengte etter. Blir bare mer og mer plagsomt. Våkner opp av at halsen står i brann på natta. Fysj. Er 20+4 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå