Gå til innhold

Noen med blandingsbarn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Er det noen som har blandigsbarn her, og fra hvilket land? Snakker dere begge språk med barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blandingsbarn som du kaller det.De er halvt norske og halvt chilenske.Dessverre blir det lite spansk i heimen,men eldste har det i allefall som valgfag på skolen;)).

Du da,morenita,har du blandingsbarn??

 

 

Mvh

Skrevet

jeg har to barn med min samboer fra Nigeria. Vi snakker kun norsk med barna. Hun minste er bare 8 mnd, så jeg håper vi blir flinkere til å snakke engelsk med henne. I Nigeria er det 250 forskjellige språk så de snakker engelsk med hverandre. Samboeren min er derfor mer opptatt av at de skal lære seg engelsk enn "sitt eget språk".

Skrevet

tja, kan vel kalle det blanding :) sønnen min er norsk/australsk-italiener

da pappan ikke er her i landet, går det kun i norsk - men han får jo lært seg engelsk etterhvert!

Skrevet

hei:)

 

lillesøstren (halvsøster) min er blandingsbarn, og snakker begge språk flytende.

 

kjempekjekt når jeg trenger tolk på ferie i bulgaria :D

 

pappaen har alltid snakket bulgarsk med henne, og hun har taklet det kjempebra!

Skrevet

Tja, mine er da kvart kinesiske, kvart Bergenser, halvt sunnmøring og oppvokst i Oslo=)

 

Min mor, (bestemor) snakker kinesisk med dem, så eldste på 3.5år forstår og snakker endel, men ikke så mye som vi hadde ønsket. Jeg snakker kinesisk og men er jo født og oppvokst her så bruker det ikke i hverdagen.. (ikke så rart siden min mor bruker norsk med oss også)

Skrevet

 

 

Jeg er adoptert fra Indonesia, og mannen er 100 % norsk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...