Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Sett på noen episoder på youtube.. Blant annet den der Kim får vite han ikke er faren.. Det var så trist.. :/ Men.. Glad på Scotts vegne da.. Men.. Amanda blir jo bare søren meg verre og verre hu..!!! ***åå***
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Her er linken til den episoden hvor man finner ut at scott ikke er pappan. http://youtube.com/results?search_query=4087&search=Search Men, anbefaler deg at du skriver inn noen episoder tildligere (den episoden er 4087) slik at du skjønner litt. Jeg trodde at Kim og Hayley var sammen, men det var de ikke.. Skal selv se et par episoder selv nå, og begynner fra hvor vi ser fra på tv´en til vanlig. Tror vi ser på ca 4050 ett eller annet sted i disse dager, så vil du vente en måneds tid, kan du det.. Men da har du valget..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Er det en annen person som spiller Hayley nå? Jeg har ikke sett så mange episoder i det siste.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, det er nok det. Hun som spilte før ble gravid. Hun har nå i virkeligheten en datter på 2år, så ser mørkt ut ifh til at hun skal komme tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå