Gå til innhold

Hvilken mamma er du


Anbefalte innlegg

Skrevet

supermamma..stemmer bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble mummimamma, og det som er litt morsomt er at eldstegutten som blir 3 i januar begynte plutselig en dag å kalle oss for Mummimamma og Mummipappa; ))

 

Ikke har han sett mye på Mummitrollet heller , bare noen av den gangene det er på Barne Tv hehe

Gjest venus 2
Skrevet

Resultat:

Supermamma

 

Perfekt. Alltid. I fare for å slite seg ut.

 

58.59% har falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

jeg ble

Mummimamma

Snill og omsorgsfull mot alle barn i dalen.

 

 

Skrevet

Supermamma.

Men det var noen spørsmål som ikke hadde rette svaralternativer, måtte ta det som passet best.

Skrevet

supermamma:)

Skrevet

Supermamma!

Perfekt. Alltid. I fare for å slite seg ut.

 

Samme som 58.58% av dere.

 

Følte ikke alle alternativene var riktige for meg, men fant det som var nærmest. En supermamma er jeg nok ikke, men jeg er en god mamma iallefall for min lille skatt.

Skrevet

Jeg ble:...:)

 

Marge Simpson

Ansvarsfull og litt utslitt.

 

7.71% har falt innenfor denne kategorien.

 

 

Skrevet

kan noen svare meg på hvor på siden denne testen står? D hadde vært morsomt å prøvd den!

Skrevet

har tatt den før. ble mummimamma=)

Skrevet

Jeg ble Supermamma, men jeg føler meg absolutt ikke som en;)

Skrevet

Tatt den tidligere, ble mummimamma. Mannen min tok den også "for meg",, med de svarene han mente, og da ble det supermamma, hehe :-)

Skrevet

Tante sofie. Det kom ikkje som ei bombe og eg står for den. Eg er ganske streng, akkurat som far min var med meg, og det eg har lært av han vil eg at Tuva skal lære av meg. No ser eg på meg sjølv som ganske omsorgsfull og snill samtidig. =)

Skrevet

herregud så teit:) Kom til første spm og kunne ikke svare noen av alternativene hehehe. Manglet liksom putter dem i senga, kos og glad i deg:) Sammenbrudd? Er jo bare såååå deilig når de legger seg spør du meg:)

Skrevet

Ja det var helt teit.

Det er det jeg også gjør. Legger dem, koser og sier god natt og glad i deg. Det burde definitivt vært et alternativ!

Skrevet

Mamma Mø, hoho! 1% ble det. Litt tullesvar også da, men.

Skrevet

Supermamma gitt......

Skrevet

Mummimamma

Snill og omsorgsfull mot alle barn i dalen.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...