ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 13. oktober 2007 #26 Skrevet 13. oktober 2007 supermamma..stemmer bra
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. oktober 2007 #27 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ble mummimamma, og det som er litt morsomt er at eldstegutten som blir 3 i januar begynte plutselig en dag å kalle oss for Mummimamma og Mummipappa; )) Ikke har han sett mye på Mummitrollet heller , bare noen av den gangene det er på Barne Tv hehe
Gjest venus 2 Skrevet 13. oktober 2007 #28 Skrevet 13. oktober 2007 Resultat: Supermamma Perfekt. Alltid. I fare for å slite seg ut. 58.59% har falt innenfor denne kategorien.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #29 Skrevet 13. oktober 2007 jeg ble Mummimamma Snill og omsorgsfull mot alle barn i dalen.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #30 Skrevet 13. oktober 2007 Mummimamma Snill og omsorgsfull mot alle barn i dalen
Gjest mphs Skrevet 13. oktober 2007 #31 Skrevet 13. oktober 2007 Supermamma. Men det var noen spørsmål som ikke hadde rette svaralternativer, måtte ta det som passet best.
En liten mamma Skrevet 13. oktober 2007 #33 Skrevet 13. oktober 2007 Supermamma! Perfekt. Alltid. I fare for å slite seg ut. Samme som 58.58% av dere. Følte ikke alle alternativene var riktige for meg, men fant det som var nærmest. En supermamma er jeg nok ikke, men jeg er en god mamma iallefall for min lille skatt.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. oktober 2007 #34 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ble:... Marge Simpson Ansvarsfull og litt utslitt. 7.71% har falt innenfor denne kategorien.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #35 Skrevet 13. oktober 2007 kan noen svare meg på hvor på siden denne testen står? D hadde vært morsomt å prøvd den!
1stor1liten =) Skrevet 13. oktober 2007 #36 Skrevet 13. oktober 2007 har tatt den før. ble mummimamma=)
Nicita73 Skrevet 13. oktober 2007 #37 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ble Supermamma, men jeg føler meg absolutt ikke som en;)
*FiskeLine* Skrevet 13. oktober 2007 #38 Skrevet 13. oktober 2007 Tatt den tidligere, ble mummimamma. Mannen min tok den også "for meg",, med de svarene han mente, og da ble det supermamma, hehe :-)
hit og dit Skrevet 13. oktober 2007 #39 Skrevet 13. oktober 2007 Tante sofie. Det kom ikkje som ei bombe og eg står for den. Eg er ganske streng, akkurat som far min var med meg, og det eg har lært av han vil eg at Tuva skal lære av meg. No ser eg på meg sjølv som ganske omsorgsfull og snill samtidig. =)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #41 Skrevet 13. oktober 2007 herregud så teit:) Kom til første spm og kunne ikke svare noen av alternativene hehehe. Manglet liksom putter dem i senga, kos og glad i deg:) Sammenbrudd? Er jo bare såååå deilig når de legger seg spør du meg:)
Monajenten Skrevet 13. oktober 2007 #42 Skrevet 13. oktober 2007 Ja det var helt teit. Det er det jeg også gjør. Legger dem, koser og sier god natt og glad i deg. Det burde definitivt vært et alternativ!
flashdancepants Skrevet 13. oktober 2007 #44 Skrevet 13. oktober 2007 Mamma Mø, hoho! 1% ble det. Litt tullesvar også da, men.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 13. oktober 2007 #45 Skrevet 13. oktober 2007 Supermamma gitt......
lykkelig og solstrålene Skrevet 13. oktober 2007 #46 Skrevet 13. oktober 2007 Mummimamma Snill og omsorgsfull mot alle barn i dalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå