Gå til innhold

Vaksine / feber...


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

På 3mnd kontrollen gikk vaksiner og alt veldig fint:) Men igår, på 5mnd kontrollen, var ikke ting like ok!

Leste at 5% får feber! Typisk- inatt fikk Marius feber, super grinete og bare våken! Siste jeg trengte nå. Våken nok som det er!!

 

Flere småtasser som har reagert på vaksinene?

 

Sove kan man gjøre når man blir gammel... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her!! Reagerte ikke første gang han fikk vaksiner, men andre gangen fikk han feber og gren hele tiden.. Litt kjipt ettersom vi skulle til fotografen for å ta skjønne babybilder.. hehe, etter en halvtime gav fotografen opp og satt opp en ny time til oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten hadde også feber og var fryktelig grinete og utilpass etter 5-måneders vaksine. Det gikk heldigvis over etter et par dager.

 

Apropos våken: Nekter å sove på dagtid og er blitt utrolig klengete - vil ha selskap hele tiden!! Og jeg som trodde at "det verste" var over nå :o))!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Ingen reaksjon første gangen, men denne gangen har det vært et sant h......!

Feber har han hatt, og er bare fullstendig krakilsk! Hyyyyyler viss vi legger han ned- skal helst bæres på, og da ligger han med hodet ned på skulderen vår og lager sutrelyder. Dette varte i 2 dager, og tredje dagen ringte jeg legen. Fikk beskjed om at dersom vi fikk i han drikke så trengte vi ikke bekymre oss. Visste jo det fra før, men synes likevel det var ekkelt at han ble så slapp...Denne nye vaksinen er de jo fremdeles mye de ikke vet noe om...bivirkninger /reaksjoner pg sånt...

Menmen...ser ut til at vi overlever.

Han er oxo helt rødsprengt i ansiktet, men det tror jeg har noe med tannfrembrudd å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Samme her også. Lisa reagerte ikke i det hele tatt på 3-mnds vaksinen, men på 5-mnds vaksinen som vi tok på mandag fikk hun over 39 i feber og fikk ikke sove hele natten. Feberen varte litt utpå neste dag, men på kvelden var hun i form igjen. Rart dette her. Har også lest at bare 5% får feber, men synes nesten "alle" har fått reaksjoner etter 5-måneders vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille vennen vår fikk feber og smerter i ene foten både etter 3-og 5-mndkontrollen. Gråt masse på dagtid, men gikk heldigvis ikke utover nattesøvnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...