Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor maser hele tiden om han er tørst og om han får vann....

Jeg mener at jeg har lest at de ikke skal ha vann og ikke trenger det med mindre det er sommer og veeeldig varmt. Ikke før de er 4 mnd, eller var det 6 mnd.

Noen av dere som gir vann til baby'n på ca 2 mnd?

Når er det vanlig å gi vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ga ikke min plutt vann før han begynte med grøt. tror ikke de trenger det nei, iallefall ikke om du ammer. da får de i seg alt de skal:)

Skrevet

jeg har også hørt at de ikke trenger vann unntatt hvis det er glovarmt på sommeren. de får nok væske gjennom mm eller mme

Skrevet

Det beste for barnet i de mnd de kun får morsmelk eller erstatning er at de kun får dette. Da det ikke er næring i vann.

Barnet viser når det er sulten og tørst. Når barnet ditt er fornøyd, sover godt og er i ellers godt humør tyder det på at barnet ditt ikke er tørst. Skulle barnet ditt være tørst er det morsmelk eller erstatning barnet skal ha.

Ikke hør på svigermoren din du og stol på deg selv. Skulle hun mase mye får du gi bedskjed til henne. Evt snakk med helestasjonen hvis du føler deg usikker.

Lykke til videre

Jeg har en liten tulle på 2 mnd også og hun får morsmelk når hun er tørst/sulten. og er fornøyd med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...