-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 smaker det VELDIG grufullt???? er det mye veske det er snakk om??? =)
Suprise! Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Grusomt! Veldig søtt. Måtte drikke 2 slike engangs plastkopper. Jeg klarte 1 + litt av glass nr 2,da hadde jeg brukt 20 min så skulle få slippe resten:p
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 ooooff=/ er det tykkt eller tynnt slik som vann? har vel ikke mulighet til å spe den ut med en dærsj saft vel?=) hehe... off som jeg gruer meg=/
Blacktower Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Smaker veldig søtt. Det er ca. 3dl vann som blandes med 75gr druesukker. Noen har oppi litt sitronsyre for å dempe søtsmaken litt.
-ak- Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 smaker absolutt ikke noe godt. smaker sukker med mer sukker på:s også har den en tykk konsistens
Suprise! Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 var ikke tykk konsistens på den jeg drakk. Var tynn den... Går sikkert bra,jeg er bare VELDIG "følsom" for slike ting;P
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 grøss å gru, hater alt sånn der som man må spise å drikke som smaker pyton=( får man lov å drikke vann etter man har tømt glasset med sukkervann da?
Amanda- Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 jeg skal ærlig si at jeg ELSKER alt det søte.. og blir aldri kvalm... da jeg skulle drikke det der, brakk jeg meg.. det var som og drikke flytene melis... urk.. glad jeg bare trengte og gjøre det en gang ja... uff...
Galskapens overhode Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Erd et veldig dumt å "glemme" denne tror dere? Gruer meg til den så jeg blir helt kvalm av bare tanken.. Nå i sv.sk har jeg et litt vanskelig forhold tildet som er sånn veldig søtt..
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skal gjennom den andre belastningen på tirsdag, og gleder meg ikke akkurat. Vær sikker på at væsken er kald. Da smaker den nesten ingenting. Jeg greide sist å drikke det første glasset greit, men måtte kjempe det andre ned. Det gikk tilslutt etter at jeg klemte for nesen og åpnet halshullet. Må man så må man. Sfinx'n: Ikke lurt å glemme denne. Stålsett deg og hopp i det. Ikke bruk masse tid til å tenke på det.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2007 ærsj, gruer meg maximalt=( men men, bedre det enn å gå i uvisshet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå