Gå til innhold

om man mister melk....?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man miste melken hvis man har en dag uten amming?

For i dåpen til gutten min så skal jeg gå i bunad,og da blir det vanskelig å amme. tenkte å pumpe litt på forhånd,og gi litt mme. er dette galt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det beste for deg selv og den lile er at du sniker deg vekk litt under barnedåpen og tømmer brystet ditt. slik at du slipper problemer med å ha forlite melk etterpå. Så kan du fint gi mme.

Jeg sliter litt i forhold til dåpen da jeg har en liten jente som ikke tar flaske eller smokk. så det blir ikke bunad på meg da. Håper at innen den tid, tar hun flaske, slik at hun kan få det denne dagen. i så fall kommer jeg til å snike meg vekk og tømme brystene godt.

Du vil få ganske melkespreng i løpet av dagen hvis du ikke tømmer brystene dine i løpet av dagen og det er ganske ubehagelig.

Skrevet

ja spreng er ikkje så behagelig nei...

Kan ta å pumpe meg i løpet av dagen,men gutten skal få være med gjestene sine å drikke flaske. Han tok flaske fra første forsøk,så det var greit:) smokken er bare avogtil han vil ha....

Lykke til med deg i dåpen da. når du skal døpe hun? jeg har dåp 21.okt.

Skrevet

dytt...

Skrevet

Jeg ville lurt meg unna i en krok og sørget for at ungen sugde tom brystene mine. Hvis ikke ---garantert melkespreng. Det er ikke lurt for deg. Du blir sikkert sliten av alt styret rundt dåpen også, nedsatt immunforsvar,,,,,og på toppen av det hele risikerer du brystbetennelse?

Nei. Du mister ikke melka, men du kan fort få det litt ubehagelig selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...