Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 en time til frisøren.. Var innom i dag og skulle kjøpe shampo, og hun spurte hva slags hår jeg har. Jeg svarte bare "jævlig", og spurte om hun hadde shampo for jævlig hår..LOL Kunne alle satt inn 20 kr på kontoen min innen tirsdag (bestilte time på tirsdag, serru)?? Kontonr.1644.09.20000 Jeg bare må få ordna på denne høysåta ass. Kom igjen jenter, la pengene trille nå..
Mrs. Bouquet Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, men du kan få en gammel og brukt venus barberhøvel og rake bort skiten. Gratis om du henter den selv.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 jeg klipper deg om bare alle setter inn 2 kr hve rpå min konto. til saks og frisørutstyr. teken har jeg allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå