Gå til innhold

Innsamlingsaksjon!! Hjelp meg jenter, trenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

en time til frisøren..

 

Var innom i dag og skulle kjøpe shampo, og hun spurte hva slags hår jeg har. Jeg svarte bare "jævlig", og spurte om hun hadde shampo for jævlig hår..LOL

 

Kunne alle satt inn 20 kr på kontoen min innen tirsdag (bestilte time på tirsdag, serru)?? Kontonr.1644.09.20000

 

Jeg bare må få ordna på denne høysåta ass.

 

Kom igjen jenter, la pengene trille nå..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men du kan få en gammel og brukt venus barberhøvel og rake bort skiten. Gratis om du henter den selv.

Skrevet

jeg klipper deg om bare alle setter inn 2 kr hve rpå min konto. til saks og frisørutstyr. teken har jeg allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...