Gå til innhold

magevondt og får ikke prompe.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere som har det slik med sine små??

Hun er 3 måneder og bruker mme (Hipp) og malt til hver flaske...

men allikevel .....ikke alltid bra nok

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du prøve en annen type mme? det kan jo hjelpe.

Skrevet

Har prøvd et par andre bla. Nan fra apoteket. Men Hipp er den hun minst reagerer på. Og skulle gjerne hatt noen "akutte råd" hehe

Slitsomme greier for snuppa her - mye hyling stakkar

Skrevet

legg henne på magen på gulvet, eller over kneet ditt, Sørg for at hun raper godt midt i måltidet også ikke bare etterpå

Skrevet

huff da! jeg bruker collet, og har ikke hatt noe problemer med det.

Kan du prøve å hjelpe henne å prompe? legg føttene opp mot magen. Ellers om det ikke blir bedre vil jeg anbefale å dra en tur til kiropraktor. Det har hjulpet mange!

Skrevet

Ja mange gode råd her...

Vi legger henne alltid på magen over knea etter et måltid. Det fungerer bra.

Ga henne bittelitt sukkervannløsning nå. Også ligger hun med bena opp og i netto'en på sofaen (husket bleie under da ) he he

Det ser ut som det fungerer .....uff , man blir litt uttafor når de er sååå urolig og mye hyling -

Nå flirer hun iallefall - så godt tegn he he

Skrevet

Hei:)

Hadde akkurat det samme problemet her, bruker hipp forresten. Jeg må og ha litt malt i hver flaske, prøvd annenhver noen dager nå men da får hun så hard avføring igjen!

Vel, det jeg egentlig skulle si da, jenta mi fikk heller ikke fisi, skrek MYE, men nå tar jeg ca 3ml fennikel-te i hver flske, funker helt suverent, og alt kommer ut av luft. Hu fiser støtt nå!!:D

Teen får du kjøpt på helsekost. Jeg koker opp 100 ml vann på de minste adventflaskene, tar en halv teskje tee oppi slik tee-kule man har teen i. Putter te-kula i vannet i flaska ca 5 min - har plastfolie godt over så urtene ikke slipper ut!

Skrevet

Her maserer vi litt ved hvert bleieskift og gir minifom dråper før hvert måltid. Maserer også hvis vi ser at han sliter litt, og da kommer det som regel etter en liten stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...