Gå til innhold

Har så utrolig vondt i hodet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig vondt i hodet..

Det er sånn verkende banking mest foran litt over panna og litt på sida og bak... Har hatt det noen dager nå...

Har også litt synsforstyrrelser inni mellom, spesielt visst jeg bøyer meg eller reiser meg fort eller visst jeg blir sittende og lese et blad og kikker litt opp fra det..

Noen som aner hva det kan være?

Jeg hadde bronkitt for ca 3 uker siden og plagdes med vondt i hodet da og, kan det ha noe med bronkitten og gjøre?

Burde jeg kontakte lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det kan være bihulebetennelse? Jeg ville tatt meg en tur til legen evt legevakta. Har du ikke noe smertestillende i hus? Huff...føler virkelig med deg, hodepine er VONDT :((

Skrevet

Jo jeg har tatt paracet og ibux i flere dager nå...

Ja det er så ille at tårene triller:( Huff...

Skrevet

Høres absolutt ut som bihulebetennelse. Må nok komme deg til legen å få enten slimoppløsende tabletter eller pencillin.

Skrevet

Du bør kontakte lege ja. Hodepine over flere dager bør sjekkes opp. God bedring!

Skrevet

Okay, takk for svar jenter;)

Er jeg ikke bedre i morra så kontakter jeg legevakta...

Har tatt smertestillende nå så er ikke så ille, men kan ikke leve på det heller...

Dette er helt uutholdelig:(((

Skrevet

Kanskje du tenker for mye ... ?

Jeg er seriøs nå altså..

Skrevet

Roscrusia*Theodor* - Ja det kan også være, jeg tenker utrolig mye, vært masse nedturer etter jeg mista lille Andreas....

Men trur jeg får ta kontakt med lege iallefall ta en tlf i morra bare for og høre.... De på legevakta her veit hva vi har gått/er igjennom og er veldig forståelsesfulle....

Skrevet

Det var han jeg tenkte på.. Venninda mi som mistet barnet sitt sliter mye med vondt i hodet , nettopp fordi hun tenker så mye på henne..

Skrevet

Ja er mulig det kan skyldes det..

Det er jo ganske naturlig og tenke mye, og jeg er et tenke menneske og har ikke mange og prate med, stenger alt inne i meg og det er vondt..

Men håper det blir bedre nå som jeg har fått timer hos psykolog, skal dit 24 Oktober og jeg gleder meg, for da skal jeg få prate om alt jeg bærer på....

Skrevet

Masse lykke til da.. Det kommer helt sikkert til å hjelpe deg !

Ser jo hvordan venninden min har det , å det unner jeg virkelig ingen ..

Men å ha noen å snakke med er nok utrolig viktig!

Lykke til igjen og masse klemmer til deg og familien din :)

Skrevet

Tusen takk for det og klemmer;)

Klemmer tilbake;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...