:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 at alenepappaen sluttet i mannspanelet, fordi møtene var på fredagskveld. mens kartia som er alenemamma ikke syns dette er noe problem....
AneB Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Det er sikkert lett for Karita å si, som har både ny samboer og en PAPPA til ungene sine. Det har vel ikke akkurat Arve...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 hei hei AneB. her driver jeg og prøver og mobbe karita. da kan ikke du komme og hjelpe henne
Matja Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Bare fordi Karita har behov for å være uten mann og barn på fredagskveldene, så er det jo ikke sikkert andre har det. Onsdag hadde vært en bedre dag, for da er det bare møl på tv likevel!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 tror ikke arve har noe mere behov på onsdagskvelden en på fredagskvelden. jeg håper han prøver og sette ett eksempel. vise at han tar ansvar i motsetning til...
Sabina og gjengen Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 hehe, heia mortilgunnar.. Du lager alltid liv her du:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2007 det er første gang jeg har blitt heite på hå her inne :-) *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå