Gå til innhold

Til dere som var i julehumør forleden... julebrus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken synes DU er best?

Dette er jo et høyst regionalt og patriotisk valg, så hvor er du fra og hvorfor elsker du denne julebrusen?

Jeg elsker Arendals fordi det er jul hos mormor og morfar, men har et intimt og utenomekteskaplig forhold til Dahls fori den smaker syndig godt...mmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den på glassflaske på hamar\lillehammer bryggeri:) da er det jul:)

Skrevet

Sørlandets julebrus fra Egersund mineral bryggerier. Den er opprinnelig Rønnevig julebrus fra Lillesand, og er hysterisk mange minner rundt den. Arendals julebrus og til nød CB sin går også an. Fikk første flaska med julebrus på onsdag, noe som var himmelsk og fikk meg rett i julestemning!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg husker hvilket merke den er, men den brune på glassflaske er definitivt best!! Mmmmmm...gleder meg til juuuuuuuuuuul!!!=)

Skrevet

Julebrus, skal være rød- og lukte jul.

For meg er det ingen over- ingen ved siden

LERUM

Bare så synd den er vanskelig å få tak i.

Skrevet

Enig med deg på dette...! Sørlandets julebrus (på glassflaske) er den klare vinneren, deretter CB sin :)

Sørlending du også "ikke bare tante mere"?

Skrevet

Er Nordmøring men sverger til brun julebrus fra lillehammer. Ingen slår den! (i mine øyne)

Skrevet

Grans på glassflaske!! Kan nesten ikke vente! Den hjelper nok med å gi meg et par kg i desember den :-)

Skrevet

Nei nei nei!!!

Dere tar helt feil!!!

Den EKTE og BESTE julebrusen kommer fra DAHLS!!!! :D Bedre julebrus får man rett og slett ikke!!!

Men jeg må si det at Hamar og Lillehammers julebrus kommer på en goood nr 2!

For de som ikke vet hvordan Dahls smaker, så kan jeg fortelle dere at den smaker litt sånn som Hamars julebrus, men det er ENDA bedre smak på Dahls!! :D

mmmmmm......... :D

Skrevet

Støtter Tonje og Prinsessa der altså.Glassflaska er jo best ingen protest =)

(å jul med din glede....)

Skrevet

Julebrusen fra Arendals er best!!! Noen som vet om den har kommet? Ifjor dro jeg med meg fem halvannen liters flasker på bussen hjem til Oslo.... Galning! =)

Skrevet

Dahls så klart!!! Og på glassflaske. Nam!! Gleder meg til julebrus!!!

Skrevet

Trondheims julebrus!!!!

Den brune fra Rignes ... mmmmm. nå gleder jeg meg til de kommer i butikken!!!!

=o)

Skrevet

DAHLS MENER JEG SELVFØLGELIG!!! Ingen over ingen under!!

Skrevet

jeg er fra trøndelag og dahls er selvfølgelig den beste julebrusen. den røde julebrusen smaker jo helt vanlig eventyrbrus. dahls er best, men den fra hamar eller lillehammer eller hvor den nå er fra, er en god nummer to.

Skrevet

Julebrus = Dahls. De andre smaker jo bare som andre røde bruser, sukkervann. Mens Dahls er noe for seg selv, å helt klart den BESTE! Men det er viktig at den nytes fra glassflaske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...