Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 snart ned fra veggene, har bedt om økonomisk hjelp fra sosialen, men de ba meg selge leiligheten om jeg ikke hadde råd til oppussing! Dette er mitt siste rop om hjelp så håper noen her inne kan bidra med om så bare 2 kroner hver! Alle monner drar! Når jeg har fått samlet inn nok penger til kjøkken og oppussingen blir alle bidragsytere invitert på tapas og noe godt og drikke! Håper så mange som mulig kan hjelpe meg! Hjelp!
Dronningen! Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Feil sted... gå inn på skravlesiden! BTW. skal du lage tapasen selv eller bestille?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Ånei, stakkars denne stakkars kvinnen.ha ha haha.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Den samles inn av rester tenker jeg; lekkert!
KariMari Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Vil heller foreslå at du tar deg en tur på sosialkontoret! Er lov å prøve seg der;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Har nok dessverre vært der om du leser litt! Hadde visst feil hudfarge etter det jeg skjønte på dama i skranken! takk gud og lov, lurer på hvor jeg skal lage mat til jul??? bestille fra dolly? og sende regningen til kommunen fordi jeg ikke har noen steder og lage mat til meg og ungen?
KariMari Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 ....åja, du har allerede vært der ser jeg..Vel, du får fortsatt ikke fem flate øre fra meg. Kan du spille gitar? Vil sikkert være innbringende med noen timer på byen en lørdag formiddag ( gitarspill)
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 eller jobbe med telemarketing, ho ho ho:)
A4 Husmor.... Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Hva med å kjøpe et brukt kjøkken? Hvis man ikke har råd til nytt er det ingen grunn til å ikke kjøpe brukt... Her er en link til finn.no: http://www.finn.no/finn/bap/all/result
KariMari Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, fy faen, en dritjobb men du tjener iallefall penger! Og der får ALLE jobb;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 brukt kjøkken uten noen rettigheter?? Nei ellers takk, folk selger så utrolig mye dritt som de heller burde kastet på fyllinga! hadde tenkt på et rimelig ikea kjøkken og hvitevarer får jeg til redusert pris av en kompis og en annen kompis er rørlegger og gjør de nødvendige tingene mot en liten motytelse som ikke innebærer noe form for penger! Hjelper det om jeg lager en hjemmeside?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Hva slags motytelse er det snakk om egentlig ? *skeptisk*
A4 Husmor.... Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Alvorlig talt! Når du må tigge på sosialen eller her på på internett har du ikke lov til å være så kresen!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 Er vel bedre og tigge her, enn og ligge i gata med ungen på armen og gråte meg til penger??? send mail på [email protected] så tar vi det derifra!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 å, jeg er så trøtt at jeg ler høyt. faen asså.
A4 Husmor.... Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 Hva med å sende meg en faktura, da kan du legge på 45 kr i fakturagebyr. Du er nærmere granittplater da vet du...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. oktober 2007 #17 Skrevet 13. oktober 2007 jeg er ikke serlig for innsamlingsaksjoner på denne måten. hvis kjøkkenskapene faller ned fra veggen er det antagelig fordi det er gipsvegg bak enten er det ikke brukt gipsskruer elller så er det ikke festet i lektene bak. ellers er det så gammelt at fukt og fett fra veggen har gjort jobben sin. dette betyr imidler tid at du ikke trenger nytt kjøkken, men at det må skrus ned og rive gipsveggene bak for så og skru opp ny gips så kan du sette opp kjøkkenet ditt igjen. dette er billigereenn et billig nytt kjøkken å gjøre hvis du er litt andy og kan selv eller kjenner noen som kan. viderer kan jeg informere deg om at det stadig vekk på finn gis bort og selges billig brukte kjøkken som er helt ok. jeg forstår at du har det trangt økonomisk akkurat nå men jeg yntes ikke dette er løsningen å be om insamling her inne anonymt. så til julen din, komfyren din virker fortsatt selv om skap faller ned. det gjør også kjøleskapet dit. så du kan lage mat. selv om du ikke har kjøkkenskap på veggene og de fleste har jo et kjøkkenbord eller spisebord som kan brukes til alt av baking og tilberedning av ting. ellers så kan du og familien din sikkert feire jul på alternativ jul i oslo om dere bor i området, der får dere også pakker. hvorfor skal sosialen hjelpe deg med oppussing av ditt hus? det er ikkke logisk. og det handler ikke om hudfarge. hadde du ikke hatt råd til dine utgifter og nødvendig mat hadde du fått hjelp.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. oktober 2007 #18 Skrevet 13. oktober 2007 sorry ikke lekter men stendere. i veggen d altså. måtte forhøre meg med gubben om ikke jeg hadde skrevet feil der og jo det hadde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå