Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Navnedebatten! Må le like me hver gang jeg Ser ut som at det finnes MANGE kreative damer her inne Danielander Alexandiana kevina (med lang trykk på ien!!) Nathaniella Leandrius Martiniusine Emiliandra Salamandra Amandrine Jokimeline Spinderella
Patetica fåkksi Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Det er jo den typisk norske navnetrenden de siste aara da. Likte best Salamandra og Spinderella. Ellers er jeg sikker paa at "navn" som Danielander og Nathaniella faktisk kommer til aa bli brukt av noen..
Den drygaste Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hehe høres ut som om det er folk som egentlig ville ha gutter!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 navnet skjemmer ingen heter det. jeg har jobbet med barn i mange år og ikke oplevd så mye rare navn. tror at sånne altfor spesieller navn er bare drømmer når man er gravid men at man kommer til fornuft når man enedlig holder gullet sitt i armene. Jeg har også lyst på et spesielt navn men da i kombinasjon med et vanligere navn som skal brukes . når barnet blir eldre kan han eller hun velge om det skal brukes.
Tussa og Sofie Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Haha, Salamandra var bra. Siden Salamander er en type firfisle, så værsågod!
Adriansmor med tulla Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 spinderella var jo dritkult navn da....viss amn får gutt blir det spiderman...storebror hadde blitt henrykt ja!!!
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Er du så lite oppfinnsom at du stjeler krangletemaer fra DIB?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Spinderella er navnet på hun dj'en fra Salt & Pepa, så det er ikke noe nytt i såfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå