Gå til innhold

Erfaringer med p-sprøyta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ny her og lurte på om noen har erfaringer med p-sprøyta? Vi vil gjerne begynne å prøve nå, men har gått på sprøyta i 5 år og er redd det vil ta litt tid før den er ute av kroppen.. Tok siste sprøyta fo 3 mnd siden.. Noen som har noen erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit!!

Ingen erfaring - men ønsker deg masse lykke til :o)

Skrevet

heihei.. jeg har gått på sprøyten no i 2 år.. mistet menstrasjonen helt. tok siste sprøyte i juni og fikk mensen no i september.. Har tatt el tester og de var positiv så no håper eg på positiv test.. skal ha mensen rund 21okt.. håper den ikke kommer..he he.. flere med erfaringer fra p sprøyten??

Skrevet

Takk for svar! Er litt spent på hvor lang tid det tar.. Håper det går fort! Lykke til til deg=)

Skrevet

Hei! Takk for lykkeønskningene=) Vært her lenge eller?Syns det er noe kjent med nicket ditt.

Skrevet

Har vært her en stund nå. Etter en ufrivillig pause på 3 mnd med oppfordring fra lege, så er vi i gang igjen. Håper det snart klaffer og at den sitter.

Skrevet

3 mnd ja.. Det er kjedelig ventetid=( Jeg håper jeg er klar snart så mannen får oppfylt ønsket om ett lite nurk i heimen. Det hadde vært så koselig!Men blir ganske nervøs når jeg ser at noen har ventet i 2 år før de kan bli gravide etter sprøyta..

Skrevet

Jeg vet hva ventetid er. Har en datter på 3,5 fra før som heller ikke kom på bestilling, men en dag sitter den vel :o)

Er du fra Akershus ett sted?

Skrevet

Det gjør det nok helt sikkert! Er du sammen med bf fortsatt eller?Er samboer med en fantastisk mann som gleder seg stort til det er noe som skjer=) Er fra Akershus ja, Bærum. Hva med deg?

Skrevet

Om det er barnefaren du mener så ja :o). Vært sammen i 10 år i år.

Du, vært lenge samboer eller? Lurer på om jeg kanskje vet hvem du er...er selv fra Bærum...

Skrevet

Har vært sammen i 3 år, samboere i 2,5. Utrolig hvor god følelse det er å finne "den rette"! Hvor i Bærum er du fra? Du er på alder med broren min så kanskje det er gjennom der?

Skrevet

Bor ikke så langt fra Sandvika. Hvor jobber du? I Bærum? Lurer kanskje på om vi er i samme firma.... topcar, høres det kjent ut?

Skrevet

gjør det.. Da vet jeg hvem du er også=) hyggelig å høre at dere prøver igjen! Kanskje det blir perm og gåturer sammen da om alt klaffer!

Skrevet

Så utrolig artig - da var det plutselig ingen hemmelighet lengre ;o)

Men gåtturer hadde vært glimrende, i tillegg når vi bor ganske nærme hverandre også!!

Dere får ha lykke til med prøvingen. Krysser fingrene for dere og oss + alle andre her inne på BIM

God kveld..eller natt er det nå vel :o)

Skrevet

Jeg gikk på p-sprøyta i ca 1 år, tok 2 år før jeg fikk mensen tilbake, og har nå prøvd i over 3 år å bli gravid....

Så det kan ta tid.

Men har ei venninne som ble gravid bare noen få mnd etter at hun tok siste p-sprøyte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...