lille_me85*Fødeklar* Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Har akkurat lagt ut bilde av min. Er min mage ganske liten eller?? Jeg synes selv den er stor, men flere som komenterer at jeg har så liten mage. Lurte på om noen andre her har bilde av sin mage rundt uke 25 slik at jeg kan se hvordan andre sin mage er i disse ukene?!?!
Athina' Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jepp har bilde på siden min. Du kan sjekke mitt bilde mens jeg sjekker ditt her :-)
Athina' Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Herrejesus er du 25 uker på det bilde????? Dæven, du har en bitteliten og fin mage da - å som jeg misunner deg :-)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Oi du hadde jo skikkelig stor mage da!! Tror jeg og du er i hver sin ende av "størrelse på mage" skalaen. Med nr1 så vistes det nesten ikke på meg da jeg var 26 uker på vei.
Athina' Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Tror vi må være det gitt, og jeg er høy også 176 cm! hehe Helt utrolig at du er andregangs, er det jeg også. Ingen så knapt nok at jeg var gravid med min første heller før jeg var ca 6 mnd, men nå phu :-( Må være en drøm å ha en sånn mage i graviditeten :-) Du må legge ut innimellom så får vi se hvordan den utvikler seg altså - si fra så får vi se :-)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er egentlig ganske fornøyd med magen ja, men jeg kjenner at det har vokst mye der inne nå, oppover. Sitter jeg med dårlig holdning i ryggen da får jeg et skikkelig ubehagelig press rett under lungene. Lurer litt på om magen kommer plutselig til å si "popp" å bli noe større. Jeg er like høy som deg også, og er ganske tynn. Jeg var 59kg før jeg ble gravid, men gikk ned 8 kg pga spying, men er kommen meg opp til 58kg igjen. Kunne godt tenkt meg til å bli 70-75kg nå mens jeg er gravid, hadde jeg ikke hadd noe imot.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 helt passe! ingen er like. (om du ser på mine bilder er jeg ca 23 på bildet m sambo..)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2007 Ja det er rart hvor forskjellig folk bærer magen sin.
Mamma til snart 4 Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 dere har alle kjempe fine mager;) har ikke bildet selv, men jeg blr kjempe stor tidlig, deres mage hadde jeg i uke 15, men bar babyen langt framme. alle sa jeg var så stor, nå sier alle at jeg e liten pga av st jeg har ikke blitt stor så fort på slutten. dere er heldige, resultate hos meg var jo strekkmerker veldig tidlig på magen;(
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er i uke 27 og har mindre mage enn deg igjen hovedinnlegger =) Fine nette mager har vi ;-p Nydelige dere andre også...
prøvekluten+3små Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 hehhe,trodde du mente av innholdet jeg;o)for det har jeg bilde av på min profil..i uke 25;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå