Gå til innhold

Overtid-mannen to timer vekke..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm...Sliter me "hue" mitt her...hva mener dere om å ha mannen to timer vekke (fra tidlig morgen til sene kvelden) fra seg når en er to og tre (gjelder kurs) dager over termin? er det bare jeg som er hormonell?...synes det er litt dumt at han vekke "håper ikke det skjer no før jeg er hjemme " mens..jeg sitte rå venter i spenning? latterlig?...er kanskje det..noen formeninger? andre?

Skal sies at jeg har 3 cm åpning;vet jeg er moden..men det kan jo ta tid også da?...to dager over nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du ikke er helt komfortabel med at det tar ham to timer å komme hjem fra kurset. Ingen kan jo på forhånd si hvor lang tid en fødsel vil ta og de to timene du venter på at han skal komme kan oppleves som veldig lange. Litt vanskelig for ham å si at han ikke kan delta fordi du muligens kommer til å føde på det aktuelle tidspunktet.

Du får bare ha veldig lav terskel for når du skal be ham komme hjem. Hvis det er du som ringer er det kanskje lettere for ham, enn om han selv må be om fri fra kurset. Eller?

Skrevet

Hm...tja...kurset e jo totalt frivilligt då...siden han jobbe som sin egen "herre"..nesten. Mannen e jo tross alt 33 og burde kunne si fra selv da? er jo en lørdag i tillegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...