Gå til innhold

Adventskalender på nrk i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært her inne noe særlig på lenge å vet at det garantert er noen som har spurt før. Men vet noen hva som kommer?

Blir bare irritert av å gå å lure når jeg først har fått tanken inn i hodet mitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spurte om det samme for noen dager siden, og da var dt noen som sa barnas supershow... jeg ble super skuffet...

Skrevet

åå.. nei... håper ikke det stemmer..

Skrevet

Etter en del knoting på nrk sine sider kommer jeg frem til at det er jul isvingen i år også, men er ikke sikker altså.

Skrevet

Sa det tidligere i en lik tråd, men: Blir så lei av NRK......julen handler jo liksom om tradisjoner......hvorfor lage noe nytt hvert år..????????????

Irriterer meg!!!

Skrevet

åh da håper jeg det...

Skrevet

barnas supershow ja, også handler det om han gutten som bodde på den campingplassen i sommer. Willy ett eller annet. Er liksom en liten serie inni barnas supershow sånn jeg har forstått det.

Skrevet

haha.. åhhh.. hahahahah.. men jeg husker bare en serie med noen unger og en raring i campingvogn som skrev kjærlighetsdikt til hun i pølsekiosken!!!

Skrevet

hehe.... ja, det var vel noe sånt ja :o)

Mange raringer samlet på den plassen.... men fint for disse barna som jobber i godhetens tjeneste...hihi

(Heter vel Nilsen, ikke Nelsen... liten trykkfeil fra meg der.... )

Skrevet

savner skomakergata,amalies jul osv jeg...DET VAR BARNETV DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å han badevakta med alle medaljene som ikke kunne svømme.. Stor humor den serien der..

Men konseptet er vel for de litt større ungene kanskje.. Faller iallefall veldig i smak for mi på snart 6.. Blir århundrets julekalender for henne:)

Og minsten liker alt dadda liker så det går så det suser:) Gleder meg..

Men lurer på å kjøpe skomakergata på dvd til mor...:P

Skrevet

Min jente på tre år elsker i alle fall Barnas Supershow.... og hun likte også seriene med Willy Nilsen..... Blir stor stas i huset her også :o)

Hørt om en del foreldre som i ren "nostalgi-feber" har kjøpt skomakergata til sine barn og blitt dypt skuffet fordi dette ikke fenger barna slik det gjorde med oss for 25 år siden...... Det er vel et sikkert tegn på at ting har forandret seg, og barns syn på hva som har underholdningsverdi også har forandret seg.....

Jeg personlig likte de gode gamle seriene godt jeg... men synes også det er artig med noe annet.... særlig siden disse fenger datteren min i tillegg :o)

Gleder oss stort til Barnas Superjul :o)

Skrevet

Gleder meg ikke mer til jul nå nei :/ skuffa

Skrevet

Vil ha mer Jul i svingen jeg! elsker den serien. Skomakergaten er så gått ut på dato, den er jo vanvittig kjedelig! Det blir kjekt med barnas supershow, barna elsker det.

Skrevet

Barnas supershow er jo kjempegøy! Syns nesten man må vente før man blir skuffet eller kritiserer. Jeg syns det var veldig rart med jul i svingen, men etterhvert ble det jo så bra og hver gang jeg hører sanger eller ser de får jeg julefølelse med en gang. Gi det en sjanse da jenter!!

Skrevet

Har sett den vanlige barnetvutgaven av barnas supershow,og synes det var dritteit,så tviler på at julekalenderen blir annerledes :P Gir ikke den en sjanse i havet :P hehe..sta ja!

Tuppa mi bryr seg ikke om TV i det hele tatt,så blåser i om det er gøy for ungene heheh :P JEG vil ha gøy tv :P

Skrevet

Jeg synes barans supershow er urteit, men datteren min på 3 år elsker det! Så det blir nok kjempepopulært her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...