Gå til innhold

Datagenier :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjernes logg over det jeg har søkt på??? Jeg trykker verktøy,alternativer for internett og så slett logg,men da forsvinner jo ikke det jeg har skrevet inn på søk..... F.eks. skattesøk, navnene jeg søker på blir værende selvom jeg trykker på slett logg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk på "ctrl" + "shift" + "delete" så får du spørsmål om hva du vil slette. Det gjør jeg hvis jeg vil slette alt så jeg regner med det skal funke for deg også. Lykke til!

Skrevet

Jeg får bare opp windows oppgavebehandling når jeg gjør det...........

• 1 måned senere...
Skrevet

kommer litt ann på hvilken nettleser du bruker.

ett generisk svar er: velg internet options i nettlesern din,

deretter "private data" eller "internet logger" eller noe slikt og velger

delete all.. voila. alt av logger, cookies, nettkeser historie, etc er borte.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Gå inn på alternativer for internett og slett skjemadata (Gjelder Internet explorer 7.0)

• 3 uker senere...
Skrevet

Du kan klikke på logg-ikonet og da får du opp ulike alternativer over søk du har gjort. Eks. mest søkt i dag... der finner du alle søk og kan markere hvert enkelt søk også slette de en og en! :-)

• 1 år senere...
Skrevet

Det er "ctrl" ,"alt" "delete" dere mener tenker jeg.. men det er nok bedre å gå inn på instillingene til programmet ditt å lete der? hva med skru av historikken på innstillingene?

• 4 uker senere...
Skrevet

Dersom du ikke er veldig kjent med nettleseren din, anbefaler jeg at du bruker et eget program som vil gjøre denne jobben for deg.

Last ned og installer CCleaner: http://www.ccleaner.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...