Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hvordan fjernes logg over det jeg har søkt på??? Jeg trykker verktøy,alternativer for internett og så slett logg,men da forsvinner jo ikke det jeg har skrevet inn på søk..... F.eks. skattesøk, navnene jeg søker på blir værende selvom jeg trykker på slett logg.
Süsse Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Da bruker jeg aa gaa inn paa utforsker, under temp.filer og sletter derfra.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hvor finner jeg utforsker, tempfiler??
Süsse Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Windows utforsker. Da kommer alle program og filer opp. Let nedover lista. Tempfilene finner du under windows. Litt dårlig til å forklare...
Sånn kan det gå Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Om du oppdaterer til Internett Explorer 7 får du flere valg i Alterntiver for Internett ang. hva du kan slette.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Har internett explorer 6,tror jeg.... Hvordan kan jeg oppdatere til 7 evt?? Er så lei av at det ligger en rad av gamle søkeord når jeg skal skrive inn et nytt søkeord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå