Gå til innhold

Hørte du på musikk under fødselen(e)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde på radio Energy og Voice. Hater at det er stille rundt meg så det var deilig at radioen surret i bakgrunnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, kunne vært den Madonna konserten der uten at jeg hadde fått det med meg. Jeg var dypt konsentrert om pusting..

Skrevet

Har ikke født ennå, men kommer til å ta med noen cd'er.. Holder på å pakke baggen nå, 5 dager til termin.. :)

Om de blir spillt vet jeg jo ikke ennå da, får se det litt ann.. :D

Skrevet

hehe nei den hadde vert overflødig tror jeg siden jeg skrek så det joma...

Skrevet

På slutten så kan jeg ikke si jeg hørte så mye på da. La ikke merke til om den stod på på slutten engang heller. Men før pressriene kom syns jeg det var koselig å ha den på.

Skrevet

Jeg hadde planlagt å høre på musikk under fødselen. Men da vi kom ned på føden kunne jeg ikke brydd meg mindre om musikk. Det var faktisk bare en eneste gang under fødselen at jeg kjeftet på samboer. Og det var da han foreslo å ta på musikk. Jeg ropte sint til ham om han trodde dette var noen forbasket fest?!!?!?

Skrevet

Jeg hadde med en cd plate i bagen min, men fikk aldri satt den på.. Nå skal det jo sies at jeg fødte kun 28 minutter etter ankomst sykehuset da, så rakk ikke annet enn å komme meg inn på fødestua:-)

Skrevet

Jeg hadde med ipoden med høytalere. Jordmoren måtte faktisk be oss om å skru ned litt på musikken. Tror det ble litt mye for henne med musikk i tillegg til gaulinga mi..

Skrevet

Jupp, de hadde visst på radion på fødestua. Hørte ikke så mye av det , siden jeg fikk en "bad trip" på lystgass :P Men ble klar i huet i det jeg trykka hu ut , og hørte musikken. Klarer enda ikke høre Prince sin purple rain uten å hyperventilere og bli kvalm :s

Skrevet

hadde tenkt å ta med ett par cdèr med litt avslappende musikk, men så havnet vi på ett helt annet sykehus enn vi skulle og forløpet ble helt annerledes enn jeg hadde tenkt så det gikk i glemmeboka.

var ikke cd ellr radio dit vi kom heller.

Skrevet

DE skrudde på radioen med radio1. Fy faen så slemt gjort sier jeg bare. Og så fant vi en bedre kanal, men da skrudde de av hver gang de var inne. SElv om det var lavt. :(

Burde jo hatt med motiverende musikk, ja.. Hva er motiverende nok for en fødsel egentlig?

Skrevet

Ja i begynnelsen:=) Vi la nok ikke merke til at den stoppa!

Skrevet

Vi hadde på musikk nesten hele tiden, men ikke under selve utdrivelsen siden cden sluttet like før. Må si at det var deilig å ha på musikk siden fødselen varte veldig lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...