PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Var innom Reflex, og der fikk alle som enten var mer enn 6 mnd på vei, eller som hadde født for mindre enn 3 mnd siden en gratis bleiebøtte!!! Trengte ikke å kjøpe noe heller Denne var av merket Angelcare og virket helt super... Har en Sangenic fra før (som jeg seff har klart å knekke der man åpner den...) så den tar vi ut på hytten istedet...
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 jeg skal hente en imorgen jeg skal bli godt å få ordentlig bleiebøtte på badet.. nå har vi vanlig søppelkasse med lokk.. men når man åpner så lukter det ikke blomster akkurat,, hehe...
beri Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 hvor lenge varer dette da? Hvorfor deler de ut?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Aner ikke Men jeg måtte fylle ut et skjema da, m navnet mitt, adr og e-post...der stod d at de ville sende meg 2 e-poster m tilbud i mnd, men at man når som helst kunne avslutte denne tjenesten...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har også fått ) Helt genialt! For de som ikke vet det, så kan dere gå inn på reflex.no og få bøtte. Kun for de som er mer enn 6 mndr på vei eller har barn under 3 mndr.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 *dytter litt så kanskje andre kan få seg en gratis bleiebøtte og*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå