Gå til innhold

Nuva ring??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, hva vil du vite?

Skrevet

Jeg bruker den og er fornøyd:-)

Ville egentlig hatt hormonspiral for å slippe mensen men etter 1 år måtte den ut:-(

Skrevet

Jeg brukte det i et par år. Anbefaler den ikke!!

Skrevet

Brukte en stund, men tok den ut pga blødningsproblemer (som er et problem for meg ellers også).

Skrevet

er det fare for mer blødning når man begynner på den tror du?

Jeg vil ikke ha spiral eller p-sprøyte, og klarer ikke p-piller..... hehe..

Skrevet

Nei, jeg er plaget av det hele tiden så var ikke nuvaringens skyld:)

DEt er mye mindre hormoner i den enn i p-piller o så virker den lokalt. Eneste dumme er at man kan kjenne den av og til under sex. Mine kilder sier det ikke var så veldig ubehagelig. Og man kan uansett ha den ute av kroppen maks 3 timer per døgn.

Skrevet

Nei, jeg blødde ikke mer en før, men syntes den var i veien. Både jeg og svigerinna min ble veldig plaga med sopp-infeksjoner da vi brukte Nuva-ring!

Skrevet

er den dyr? og hvor lenge varer den?

Skrevet

Man bruker en ring pr måned. Tror det kosta det samme som piller.

Skrevet

En ring per måned, inne 3 uker, 1 uke uten. Kan bare bruke hver ring i 3 uker. Kosta 100 kr ringen kanskje?

Skrevet

soppinfeksjoner er ekkelt.... kan noen anbefale noe prevansjon eller???

som det ikke er noen spesielle plager med???

Skrevet

Kondom. Ha ha.

Alle hormonelle prevensjonsmedtoder kan man få en del birvirkninger av. Få bivirkninger for meg av nuvaring.

Nå har legen satt meg på marvelon, men den er jo mange engstelig for å ta.

Skrevet

piller er hvetfall ikke bra for meg.... jeg husker ikke å ta de.... blir vel nødt til å bare ikke ha sex kanskje.... 2-3 år til hvertfall.... hehe.... da blir det hvertfall ingen!

Skrevet

Ting man ikke må huske å ta hver dag:

-kondom

-kobberspiral

-hormonspiral

-nuva-ring

-p-plaster

-p-sprøyte

-p-stav

Skrevet

ja brukt den lenge nå.kjempe fornøyd.tåler veldig få prevansjonsmiddel.

Skrevet

huffameg.... det er hvertfall vanskelig å velge... ender vel opp med å hoppe av i svingen, som vi har gjort nå de 3 siste årene! har gått bra hver gang enn så lenge! hehe!

Skrevet

Holly-Dolly: hoppe av i svingen? Du vet da bedre enn det!?

:)

Hva er det reagerer på utenom at du glemmer piller og slikt. Jeg har brukt mye prevensjon (jepp, såååå aktiv sexliv atte, ha ha) og kan hjelpe deg.,

Skrevet

har prøvd flere pilleslag, hormon og kobber spiral så ingen ting av det er aktuelt. Har du prøvd p sprøyte da? Har resept liggene her, men har ikke tørt å hente den enda.... venninden mib gikk opp 15 kg serru! hehe

Skrevet

Nei, den skal jeg ikke ha siden alle jeg kjenner med den får så voldsomme bivirkninger. + at den blir jo i kroppen lenge.

Forsøkt mange ulike p-piller, cerazette, hormonspiral, nuvaring, p-plaster, avholdenhet (HA HA), kondom.

Skrevet

ville ihvertfall ikke brukt p sprøyte.hadde en diskusjon forrige dagen her ang det.jeg var helt sikker på at den var forbudt.noen den er i de fleste land.

Skrevet

jaja.... da er den utelukket hvertfall.... kanskje jeg bare skal sette i gang å få en til, så kan samboern sterilisere seg etterpå! det hadde vært helt topp!..... Går vel sikkert ikke med på det han, men!...

Skrevet

Ja, er ikke det her, men i Sverige f.eks har dn vært forbudt lenge. Russisk-prevensjons-rulett spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...