Lapez Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 http://pic7.piczo.com/christinaoraymond/?g=31149423&cr=7 kan dere se Lapez sjarmis her=)
Mamma´n til A og F Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Sååå nydelig! Veldig lik min yngste:))
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 der vard u ja long time no see !! hun er virkelig nydelig,er innom titt og ofte å ser på henne )
Lapez Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 takk<3 ja har ikke vært her inne i det hele tatt. slutta med bim da jeg fødte, men nå er jeg blitt overtalt til å være DiB berte da... så DIB's -Hells A... er i gang:p
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 så flott har jo savna deg innpå her )) gamle gode tidene på bim..haha
FuriLaks Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Deg husker jeg:) Så fantastisk å lese på siden din og en nydelig jente da!
Lapez Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk=) Ja, mange som husker meg, skjønner ikke hvorfor:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå