EtMirakel Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg føler meg litt sår i livmora nå, litt øm for og si det sånn! merker det når jeg reiser meg og setter meg og hoster osv, veldig ekkelt, har hatt det nå i 2 dager! er i uke 20! har flere kjennskap til dette?
grand danois Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 jeg har d,men jeg er i uke 15 da:) men jer er veldi øm under magen...rett over skambeinet...d er sikket bare cener å muskler å styr som strekker seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå