Bratsj Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Lurer på om vi bør kutte ned mer på melken, han får tre flasker pr dag nå og alltid etter måltid : Frokost 200ml mme Lunsj 200ml mme Middag Kvelds 200ml mme Drikker han for mye/lite mme ? Hvor mye drikker deres ?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Tuppa er også 10 mnd og drikker 2 flasker med 165ml for dagen. En flaske etter frokost som hun får før hun legger seg formiddagsblund og en flaske før hun legger seg i 15 tiden:-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 syns det hørtes ganske mye ut.. min fikk kun 200 ml før han la seg, og somregel 100 ml i 5-6 tia, for så å sove videre et par timer på morgenen. dette var mer en nok i følge andre og hs. synes det hørtes veldig mye ut, men jeg vet ikke. hvorfor mme etetr vanlige måltider? holder det ikk med grøt+vann når han er så stor?
Bratsj Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Greit å høre - det er akkurat samme tid Mini får sine flasker, før blundene - pluss om kvelden da.
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jenta mi fyller 1 år 22 oktober, jeg gir 200 ml 4 ganger om dagen jeg, men hun er ikke flink til å spise annet, spiser litt brød og grøt, men ingen middagsmat, nekter.... Så derfor jeg gir det, men skal snakke med helsestasjonen Er vel ikke farlig å gi vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå