Gå til innhold

Er turkis in fortsatt (interiør)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint sammen med brunt, men er det fortsatt in eller er det på vei ut, tro?

Har endel mørke møbler osv, som hadde vært fint til. Kjøpte noen turkise løpere har om dagen og vurderer å kjøpe turkise panelgardiner i lin også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

turkis er kjempe fint.... jeg har akkurat kjøpt nye sofaputer og pledd i turkis! Passer bra til svart og brunt hvertfall!

Skrevet

Hvem bryr som om det er in lurer jeg på da! Så lenge du liker det så er det det som er viktig!

Jeg kjøpte nettopp turkise panelgardiner i lin selv, skal ha sammen med sorte.

Skrevet

Hm....vil nok si det allerede er ute, gitt :-)

Sats heller på ecru eller elenbenshvitt med de mørke møblene - det holder lenge.

Skrevet

Jeg liker ikke turkist. Men det er meg. Jeg er nok ikke in. Jeg er nok veldig ut.

;)

Skrevet

Vet ikke om det er inn, men det er veldig fint til brunt. Jeg ville ikke ha kjøpt gardiner i turkis, syns det blir voldsomt. Sverger til puter, lys etc, som byttes ut med de forskjellige årstidene.

Men gå for det du trivers med, trender varer sjelden lenge uansett...:)

Skrevet

Nei, turkist er ute, samme med skarp limegrønt. Soooo 2006 ;)

Skrevet

Men gardiner i ulike nyanser av hvitt kan jo bli fryktelig kjedelig i lengden også sns jeg da.

Jeg har knall røde gardiner, ho ho:) Selv om svigermor tror det er julegardiner, men jeg bare ler når hun spør. :)

Skrevet

Synes ikke turkise panelgardiner blir voldsomt i det hele tatt, jeg. Skal være sammen med offwhite gardiner. Og det er ikke sånn knæsj turkis...

Enig at limegrønn er ut ... hehe...

Selvsagt er det viktigst hva man selv liker, men blir raskere lei noe som er helt ut, liksom. Også er det lettere å finne matchende ting til noe som er in enn ut ;)

Skrevet

Ville ikke kjøpt gardiner og sånt i turkis nej. Det koster som regel litt å bytte ut, pluss at det blri så mye. Om du liker turkis så hold deg til lys og puter osv som noen andre her sa. Om det er 2006, hvem bryr seg vel? Så lenge du liker det. Jeg har tunge brune laaaange fløyelsgardiner i stua og jeg eeeeelsker de. Hehe. Pute rog sånt skifter jeg litt på nå og da. For tiden har jeg gammelrosa og beige i en brun skinnsofa. :)

Skrevet

Ville kjøpt jeg! Koster ikke så mye med disse panellengdene alikevel, så er enkelt å bytte ut når du er lei=)

Skrevet

Jeg har egentliglyst på sånne gardiner som deg stinkerbell, bare i mørkerødt da, eller vanlig rødt, tenk twin peaks. Men ikke fått gjennomslag for det enda nei... får ta tiden til hjelp:)

Skrevet

:o jeg har røde på soverommet jeg. Hehe. Samme type, kjøpt på Ikea. Haha. Er vel ganske mørkerøde de da. Mmmm. Elsker de. Hehe.

Skrevet

Det er vel ikke helt "in" lenger, hvis du skal se på hva som er "in" ville jeg heller gått for petroleumsblått. Min mening er uansett at det ikke betyr noe om det er in, så lenge man liker det selv.

Jeg driver å innreder den nye leiligheten vår nå, og går for kombinasjonen hvite møbler, sjokoladebrun sofa og tekstiler, lys og andre pynteting i lilla. Sånn sett er det lett å bytte stil også, bare bytte ut "småtingene" i andre farger:)

Skrevet

ÅÅÅÅ, de skulle jeg hatt også. Mmmm, ja må nok gjøre alvor av slike tanker snart.

Skrevet

petroliumsblå - hva slags blåfarge er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...